Познайомимося? Доставка з любов'ю Еко-упаковка Блог

Керівництво по косметичним етикеткам

2019-06-18
Керівництво по косметичним етикеткам
На що ти зазвичай звертаєш увагу при виборі косметики? На додаток до прочитання хімічного складу косметики, також варто проаналізувати те, що ми часто ігноруємо, тобто графічні символи на етикетках. У них вказується тривалість терміну придатності, методика дослідження косметики, повідомляється про її вплив на навколишнє середовище і про сировину, що використовується для її виробництва. Звертаючи увагу не тільки на вміст етикетки, а й на символи на косметиці, ми стаємо повністю свідомими споживачами.

Що знаходиться на етикетці продукту?

  • Торгове найменування косметичного засобу, а також ім'я та прізвище виробника або назва і адреса виробника.
На упаковці можна знайти кілька адрес, один з них повинен бути виділений - той, на якому зберігається документація, рецептура і результати мікробіологічних випробувань. У разі виробництва косметики за межами ЄС, також необхідно вказати країну походження.

  • Номінальна кількість продукту.
Це значення дається для всіх косметичних засобів в мілілітрах [мл] або грамах [г], за винятком: продуктів, які містять менше 5 грамів або 5 мілілітрів, безкоштовних зразків і одноразових упаковок. 

  • Термін придатності.
У разі продуктів, дата яких коротше 30 місяців, на упаковці вказується інформація «бажано використовувати до дня / місяця / року або місяця / року». Однак для косметики з більш тривалим терміном зберігання (понад 30 місяців) використовується символ PAO (символ відкритої банки) - це час після відкриття упаковки, протягом якого продукт можна безпечно використовувати.

  • Символ „e”.
Це означає, що виробник використовував дискреционную стандартну систему контролю ваги або обсягу на стадії виробництва.

  • Символ зелена кропка 
Це означає, що виробник уклав договір з організацією по утилізації і переробці відходів упаковки, який також має ліцензію на використання знака. Найчастіше цей символ неправильно пов'язаний з можливістю переробки упаковки. Виробники косметики зобов'язані переробляти упаковку або платити за продукт, якщо цього не зроблять.
  • Номер партії.
Він може бути представлений у вигляді рельєфного числа, дати або закодований штрих-кодом. Це полегшує ідентифікацію конкретної партії певного товару при розгляді скарги і використовується для відстеження процесу, в якому була зроблена конкретна партія косметики. 

  • Функція косметичного продукту
Це коротка інформація, яка описує роботу продукту.

  • Склад INCI (International Nomenclature of Cosmetic Ingredients).
Це список інгредієнтів, які використовуються при виробництві косметики. Інгредієнти на упаковці зазвичай пишуться англійською або латинською мовою і в зазначеному порядку: від інгредієнта, який є найбільшим, до інгредієнта з найменшою кількістю. Компоненти з концентрацією нижче 1% можуть бути замінені в будь-якому порядку після компонентів з концентрацією вище 1%. Всі компоненти, що використовуються в формі наноматеріалів, є виразами, зазначеними в списку інгредієнтів. Слово «нано» наводиться в дужках після назви інгредієнта.



У таблиці нижче показані інші символи і сертифікати, які ви можете знайти на косметичних продуктах:


      
СИМВОЛ «РУКА НА КНИЗІ»
- означає, що додаткова важлива інформація розміщується на листку, стрічці або картці, прикріпленій до косметики. Символ використовується, коли на внутрішній і зовнішній упаковці недостатньо місця для розміщення всієї необхідної інформації.

        СИМВОЛ «УПАКОВКА ПІДХОДИТЬ ДЛЯ УТИЛІЗАЦІЇ» - означає, що упаковка виготовлена з сировини, яку може бути перероблено.
    СИМВОЛ "CЄ" - означає, що продукт відповідає стандартам Європейського Союзу. Основним критерієм присудження знака є безпека і здоров'я користувача.
       СИМВОЛ «ДБАЙ ПРО ЧИСТОТУ» - означає, що коли продукт витрачено, упаковку слід утилізувати у відповідній кошику, щоб не забруднювати навколишнє середовище.
  СИМВОЛ «ПРОДУКТ ЛЕГКОЗАЙМИСТИЙ» - означає, що вміст даної аерозольної упаковки є легкозаймистою і продукт повинен бути захищений від джерела запалення. Цей символ використовується головним чином для упаковки аерозольних продуктів, наприклад дезодорантів.
            СИМВОЛ «МАТЕРІАЛ ЕТИКЕТКИ» - повідомляє, з якого матеріалу був виготовлений даний вид упаковки (наприклад, з алюмінію, поліетилентерефталату, поліетилену).
            СИМВОЛ "UVA" - використовується тільки на упаковці сонцезахисної косметики. Продукт, позначений цим символом, відповідає рекомендаціям Європейської комісії щодо ефективності захисту від УФ-випромінювання. Коефіцієнт захисту від UVA повинен становити не менше 1/3 від значення SPF (тобто коефіцієнта захисту від UVB).

          
СИМВОЛ «NO TESTED ON ANIMALS» - означає, що даний виробник не перевіряв косметичний засіб і його компоненти на тваринах. Застосовні правові норми повністю забороняють тестування продуктів на тваринах, тому цей знак використовується все рідше і рідше. Знак не регулюється будь-яким правовим актом і може мати різну форму.
           СИМВОЛ "BDIH" - означає, що продукт відповідає критеріям BDIH за складом і виробництвом натуральної косметики. Символ BDIH присуджується за плату німецькою організацією BDIH. 
           СИМВОЛ «SOIL ASSOCIATION» - означає, що косметика відповідає критеріям організації органічної косметики. Символ надається за плату британською організацією The Soil Association.    
СИМВОЛ "ECOCERT" - означає, що продукт відповідає критеріям ECOCERT за складом і виробництвом натуральної або органічної косметики. Потрібно, щоб на кожному продукті вказувалася кількість інгредієнтів природного походження і кількість інгредієнтів контрольованого органічного землеробства. Надається за плату французькою організацією ECOCERT.