Керівництво по косметичним етикеткам
2019-06-18

Що знаходиться на етикетці продукту?
- Торгове найменування косметичного засобу, а також ім'я та прізвище виробника або назва і адреса виробника.
- Номінальна кількість продукту.
- Термін придатності.
- Символ „e”.
- Символ зелена кропка
- Номер партії.
- Функція косметичного продукту
- Склад INCI (International Nomenclature of Cosmetic Ingredients).
У таблиці нижче показані інші символи і сертифікати, які ви можете знайти на косметичних продуктах:
|
СИМВОЛ «РУКА НА КНИЗІ» - означає, що додаткова важлива інформація розміщується на листку, стрічці або картці, прикріпленій до косметики. Символ використовується, коли на внутрішній і зовнішній упаковці недостатньо місця для розміщення всієї необхідної інформації. |
|
СИМВОЛ «УПАКОВКА ПІДХОДИТЬ ДЛЯ УТИЛІЗАЦІЇ» - означає, що упаковка виготовлена з сировини, яку може бути перероблено. |
|
СИМВОЛ "CЄ" - означає, що продукт відповідає стандартам Європейського Союзу. Основним критерієм присудження знака є безпека і здоров'я користувача. |
|
СИМВОЛ «ДБАЙ ПРО ЧИСТОТУ» - означає, що коли продукт витрачено, упаковку слід утилізувати у відповідній кошику, щоб не забруднювати навколишнє середовище. |
|
СИМВОЛ «ПРОДУКТ ЛЕГКОЗАЙМИСТИЙ» - означає, що вміст даної аерозольної упаковки є легкозаймистою і продукт повинен бути захищений від джерела запалення. Цей символ використовується головним чином для упаковки аерозольних продуктів, наприклад дезодорантів. |
|
СИМВОЛ «МАТЕРІАЛ ЕТИКЕТКИ» - повідомляє, з якого матеріалу був виготовлений даний вид упаковки (наприклад, з алюмінію, поліетилентерефталату, поліетилену). |
|
СИМВОЛ "UVA" - використовується тільки на упаковці сонцезахисної косметики. Продукт, позначений цим символом, відповідає рекомендаціям Європейської комісії щодо ефективності захисту від УФ-випромінювання. Коефіцієнт захисту від UVA повинен становити не менше 1/3 від значення SPF (тобто коефіцієнта захисту від UVB). |
СИМВОЛ «NO TESTED ON ANIMALS» - означає, що даний виробник не перевіряв косметичний засіб і його компоненти на тваринах. Застосовні правові норми повністю забороняють тестування продуктів на тваринах, тому цей знак використовується все рідше і рідше. Знак не регулюється будь-яким правовим актом і може мати різну форму. |
|
|
СИМВОЛ "BDIH" - означає, що продукт відповідає критеріям BDIH за складом і виробництвом натуральної косметики. Символ BDIH присуджується за плату німецькою організацією BDIH. |
|
СИМВОЛ «SOIL ASSOCIATION» - означає, що косметика відповідає критеріям організації органічної косметики. Символ надається за плату британською організацією The Soil Association. |
СИМВОЛ "ECOCERT" - означає, що продукт відповідає критеріям ECOCERT за складом і виробництвом натуральної або органічної косметики. Потрібно, щоб на кожному продукті вказувалася кількість інгредієнтів природного походження і кількість інгредієнтів контрольованого органічного землеробства. Надається за плату французькою організацією ECOCERT. | |
|
СИМВОЛ "VEGAN SOCIETY" - означає, що продукти, на які поширюється цей символ, відповідають ряду стандартів, встановлених філософією веганства, тобто вони не містять інгредієнтів тваринного походження, що не тестуються на тваринах і не містять компонентів рослин, отриманих з генетично модифікованих сільськогосподарських культур (ГМО). Це стосується як самого продукту, так і інгредієнтів, які використовуються при його виробництві. Нагороджений британською організацією Vegan Society. |
|