Правила магазину Cosibella.com.ua
§ 1 ВСТУП
1.1. Cosibella.com.ua інтернет-магазин працює на www.cosibella.com.ua (далі: магазин) є платформою на чолі з Cosibella Sp. z o.o. з офісом у Варшаві 02-231, вул. Ютшенкі 177, платником VAT o nr NIP PL5223180504.
1.2. Ці Правила поширюються на всіх користувачів Магазину та містять принципи реєстрації та користування обліковим записом у Магазині, а також електронного бронювання товарів, що пропонуються в Магазині (Товари або Товар), замовлення Товарів у Магазині та укладання договорів на продаж Товарів.
1.3. Всі користувачі Магазину можуть отримати доступ до Правил в будь-який момент, натиснувши на посилання «Правила магазину Cosibella.com.ua» на сторінц магазину, або завантаживши та записавши Правила у вигляді файлу .pdf на носій інформації на власний розсуд.
1.4. Дані про Товари в Магазині, їх описи та вартість є пропозицією укладання договору про продаж.
1.5. Товари у Магазині мають індивідуальне позначення. Інтернет-сторінка містить відомості про особливості та властивості Товару, його вартість та склад.
1.6. Фотографії та презентації пропонованих продуктів призначені для ознайомлення з конкретними марками Товарів.
§ 2 ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ МАГАЗИНОМ І УКЛАДАННЯ ДОГОВОРІВ НА ПРОДАЖ ТОВАРІВ
2.1. Магазин надає можливість укладання договорів на продаж Товарів за посередництвом мережі Інтернет, а також надає інші послуги, передбачені цими Правилами.
2.2. Договір продажу Товарів укладається користувачем Магазину (Клієнтом) та Магазином Cosibella.com.ua.
2.3. Умовою для користування Магазином є ознайомлення та прийняття цих Правил.
2.4. Відомості, надані Клієнтом у процесі замовлення, мають бути правдивими, актуальними та точними. Магазин залишає за собою можливість відмовити у виконанні замовлення, якщо надані відомості будуть неточними та унеможливлять виконання замовлення, зокрема, вручення посилки правильному адресату. Перед тим, як відмовити у виконанні замовлення, Cosibella.com.ua має спробувати зв'язатися з Клієнтом, щоб уточнити дані в обсязі, що забезпечує виконання замовлення.
2.5. Магазин використовує всі можливі та передбачені відповідними положеннями законодавства технічні та організаційні засоби з метою захисту персональних даних Клієнтів, у тому числі запобігання одержанню та модифікації неуповноваженими особами даних, що вказуються у процесі реєстрації.
2.6 Клієнт, який скористався послугами Магазину, зобов'язаний:
a) не
поширювати та не передавати законодавчо заборонений контент;
б)
користуватися Магазином, не втручаючись та не порушуючи його роботу;
в)
не розсилати та не публікувати в Магазині комерційну інформацію без
спеціального замовлення;
г) користуватися Магазином так, щоб не
створювати незручностей для інших клієнтів та для Адміністратора Магазину;
д) використовувати опублікований на сторінках Магазину контент для власного споживання.
§ 3 УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ ПРОДАЖУ
3.1. Магазин надає можливість замовлення Товарів таким чином:
a) на
сторінці Магазину (онлайн) за допомогою процедури подання замовлення,
б)
за телефоном, зв'язавшись з інфолінією Магазину за тел.: +380914818860 ;
в)
електронною поштою, надсилаючи замовлення із зазначенням обраних Товарів за
адресою e- mail:
shop@cosibella.com.ua
3.2. Магазин приймає замовлення в режимі он-лайн цілодобово, сім днів на тиждень. Замовлення телефоном та електронною поштою приймаються у робочі дні з понеділка по п'ятницю з 09:00 до 16:00. Замовлення у вихідні дні обробляються першого робочого дня, наступного за днем подання замовлення.
3.3. Клієнт може подати замовлення без обов'язкової реєстрації своїх даних у базі даних Магазину (Покупка без реєстрації).
3.4. Умовою подання замовлення є ретельне заповнення бланка та вказівка всіх даних, необхідних для відправки Товару та автоматичного оформлення документа, що підтверджує оплату.
3.5. Щоб зробити замовлення, необхідно обрати Товар у Магазині, звернувши особливу увагу на його кількість та колір, після чого перейти до розділу «Кошик» та продовжити процедуру замовлення, вибираючи відповідні опції подальших дій.
3.6. До моменту підтвердження свого вибору Товару за допомогою кнопки «Оформити замовлення» Клієнт може вносити зміни до замовлення Товару, а також змінювати адресні та контактні дані для надсилання або оформлення накладної. Підтвердження замовлення Клієнтом шляхом натискання кнопки «Оформити замовлення» означає прийняття на себе зобов'язання оплати вартості Товарів та їх доставки, про що Клієнт повідомляється безпосередньо перед підтвердженням замовлення.
3.7. Підтвердження замовлення Клієнтом відповідно до п.6 вище є офертою Клієнта на укладення договору продажу, що адресується Магазину відповідно до змісту замовлення та цих Правил.
3.8. У момент подання замовлення відповідно до п.6 вище Клієнт отримує за попередньо вказаною електронною адресою повідомлення, що містить дані про замовлення, кількість замовлених Товарів, вартість замовлення, обраного виду доставки та оплати, часу виконання замовлення, адресні та контактні дані Клієнта та магазину , а також інформацію про процедуру подання рекламації на Товари та право Клієнта відмовитися від виконання договору продажу. Повідомлення є підтвердженням отримання Магазином оферти Клієнта.
3.9. Магазин надсилає підтвердження прийняття оферти Клієнта, надісланої електронною поштою або телефоном («Підтвердження виконання та надсилання замовлення») або відмова від прийняття оферти Клієнта на вказану електронну адресу. Після отримання зазначеного Підтвердження договір продажу замовлених Клієнтом Товарів між Клієнтом та Магазином вважається укладеним.
3.10. Без обмеження права Клієнта відмовитись від виконання договору відповідно до відповідних положень законодавства Клієнт може відмовитися від замовлення до моменту отримання від Магазину підтвердження прийняття оферти на купівлю, тобто. до отримання електронного листа, що підтверджує прийняття замовлення на виконання, зазначеного вище у п.9. У цьому випадку Клієнт повинен негайно зв'язатися з Магазином, у тому числі по телефону з наступним підтвердженням електронною поштою.
§ 4 ДОСТАВКА ТА ОТРИМАННЯ ТОВАРІВ
4.1. Товар доставляється поштовим оператором у вигляді поштового відправлення з післяплатою. Конкретні терміни доставки можуть бути погоджені Покупцем із оператором Call-центру під час підтвердження замовлення.
4.2. Територія доставки Товарів представлених на Сайті обмежена межами України. На даний момент не доставляються посилки до Криму та зони АТО.
4.3. Затримки в доставці можливі через непередбачені обставини, що сталися не з вини Продавця.
4.4. При доставці Замовлення вручається Покупцю або третій особі, зазначеній у Замовленні як одержувач (далі Покупець та третя особа іменуються «Одержувач»). У разі неможливості отримання Замовлення, сплаченого за допомогою готівкового розрахунку, зазначеними вище особами, Замовлення може бути вручено особі, якій може надати відомості про Замовлення (номер відправлення та/або ПІБ Одержувача), а також сплатити вартість замовлення в повному обсязі особі, яка здійснює доставку Замовлення.
4.5. Ризик випадкової загибелі або випадкового пошкодження Товару переходить до Покупця з моменту передачі йому Замовлення та проставлення Одержувачем Замовлення підпису в документах, що підтверджують доставку Замовлення.
4.6. Вартість доставки кожного Замовлення розраховується індивідуально, виходячи з ваги Товару, регіону та способу доставки, та вказується на Сайті на останньому етапі оформлення Замовлення.
4.7. Обов'язок Продавця передати товар Покупцю вважається виконаним у момент отримання Покупцем відправлення, як цей момент визначається відповідно до чинних правил поштового зв'язку. Порядок доставки та розкриття Відправлень, що містять товар, визначається чинними правилами поштового зв'язку.
4.8. Після прийняття Замовлення від кур'єра, Отримувач зобов'язаний оглянути доставлений Товар та перевірити його на відповідність заявленій якості, асортименту та комплектності Товару, а також перевірити термін служби доставленого Товару та цілісність упаковки.
4.9. Час перебування кур'єра за адресою Одержувача обмежений 10 хвилинами.
4.10. Уточнити дату, час та при необхідності маршрут доставки можна у менеджера, який зв'язується з Покупцем для підтвердження Замовлення.
4.11. Користувач розуміє та погоджується з тим, що: здійснення доставки - окрема послуга, яка не є невід'ємною частиною товару, що купується Покупцем Товару, виконання якої закінчується в момент отримання Одержувачем Товару та здійснення платежу за нього. Претензії до якості придбаного Товару, що виникли після отримання та оплати Товару, розглядаються відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» та гарантійних зобов'язань Продавця. У зв'язку з цим придбання Товару з доставкою не дає Покупцеві право вимоги доставки придбаного Товару з метою гарантійного обслуговування або заміни, не дає можливості здійснювати гарантійне обслуговування або заміну Товару за допомогою виїзду до Покупця та не передбачає можливості повернення вартості доставки Товару у випадках, коли Покупець має право на повернення грошей за Товар як такий відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».
§ 5 ВАРТІСТЬ І ФОРМА ОПЛАТИ
5.1. Ціна товару вказується в гривнях і включає податок на додану вартість
5.2. Сума замовлення складається із вартості замовлених товарів. Протягом одного дня Продавець може виконати не більше одного замовлення Покупця, вартість якого не перевищує 150 EUR (включаючи вартість доставки) в еквіваленті будь-якої валюти.
5.3. Ціна товару вказується на сайті. У разі неправильної вказівки ціни замовленого Покупцем Товару Продавець інформує про це Покупця для підтвердження Замовлення за виправленою ціною або анулювання Замовлення. При неможливості зв'язатися з Покупцем, це Замовлення вважається анульованим.
5.4. Ціна товару на сайті може бути змінена продавцем в односторонньому порядку. При цьому ціна на замовлений Покупцем Товар зміни не підлягає.
5.5. Оплата Товару здійснюється Покупцем готівкою при отриманні Замовлення у сумі, що відповідає сумі Замовлення, вказаній на Сайті з урахуванням знижок.
5.6. Продавець має право надавати знижки на Товари та встановлювати програму бонусів. Види знижок, бонусів, порядок та умови нарахування вказані на Сайті та можуть бути змінені Продавцем в односторонньому порядку.
§ 6 ПРОЦЕДУРА В СИТУАЦІЇ, КОЛИ КЛІЄНТ НЕ ЗАБИРАЄ ПОСИЛКИ З ПІСЛЯПЛАТОЮ
6.1. Реєстрація незабраних замовлень з післяплатою: Якщо Kлієнт оформлює замовлення і не забирає його (без попереднього повідомлення або скасування), ця інформація буде збережена в історії його замовлень.
6.2. Високий відсоток незабраних замовлень: Якщо відсоток незабраних замовлень Клієнта становить 35-45% (дані враховуються з 1 січня 2023 року), Магазин зв’яжеться з Клієнтом, щоб повідомити про ситуацію і підтвердити відправку нового замовлення. Якщо протягом 3 днів Магазин не отримає підтвердження, замовлення буде скасоване.
6.3. Блокування післяплати: Якщо відсоток незабраних замовлень перевищує 45%, Клієнт отримає повідомлення про блокування можливості оплати при отриманні. Усі наступні замовлення будуть відправлятися лише після передоплати і після контакту та підтвердження з боку Клієнта.
6.4. Відновлення можливості післяплати: Якщо Клієнт знизить відсоток незабраних замовлень до 35% або менше, він може зв'язатися з Магазином для відновлення можливості оформлювати замовлення з оплатою при отриманні.
§ 7 РЕКЛАМАЦІЇ НА ТОВАРИ
7.1. Товари, що пропонуються в Магазині, є фабричними, новими та оригінальними. Магазин несе відповідальність за фізичні та юридичні дефекти товарів.
7.2. Cosibella.com.ua вживає заходів для забезпечення безперебійної роботи Магазину на підставі наявних технічних знань та зобов'язується в розумні терміни усувати будь-які невідповідності, виявлені Клієнтами.
7.3. На всі придбані в Магазині товари можна подати рекламацію з дотриманням термінів та умов, передбачених відповідними положеннями законодавства, якщо ці товари мають дефекти, що зумовлюють невідповідність Товару укладеному договору продажу.
7.4. Якщо Товар має дефекти, то Клієнт може повідомити Продавця про ці порушення і вимагати повернення сплачених коштів.
7.5. У разі відмови від задоволення рекламації товар разом із висновком про необґрунтованість рекламації має бути відправлений назад.
7.6. У разі виявлення Клієнтом пошкоджень, що виникли у процесі транспортування, він може скласти акт про пошкодження у присутності кур'єра.
§ 8 ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ – РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ ПРОДАЖУ
8.1. Покупець має право відмовитися від отриманого Товару та розірвати Договір купівлі-продажу протягом 14 календарних днів з дня отримання Товару. Повернення товару приймається магазином, за умови, що товар не був використаний, упаковка не порушена та товар має всі пломби та ярлики.
8.2. Товар, який повертається, має бути висланий Покупцем з усіма пломбами та ярликами поштою за наступною адресою: м. Варшава 02-231, вул. Ютшенкі 177, із позначкою: «Cosibella Sp. z o.o.» із вкладенням наступних документів: заява про повернення товару (власноручно заповнена).
8.3. Повернення Товару належної якості можливе у разі, якщо товар не використовувався, збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також збережено розрахунковий документ, виданий Покупцю разом із проданим товаром.
8.4. При відмові Покупця від Товару згідно з Продавцем повертає йому вартість поверненого Товару (за умови, що засіб не був використаний та підлягає поверненню згідно з пкт. 8.1), протягом 30 днів з дати надходження поверненого Товару на склад Продавця разом із заповненою Покупцем заявою на повернення. Повернення коштів вартості Товару здійснюється виключно особі, зазначеній у Замовленні на Товар, за умови надання такою особою копії його (її) національного паспорта, ідентифікаційного коду та квитанції про оплату Товару, за який повертаються кошти. У разі, якщо Покупець у Замовленні вказав невірні дані, або не надав для повернення коштів усі документи, перелічені вище, Продавець залишає за собою право відмовити такому Покупцю у поверненні грошових коштів.
8.5. Якщо на момент звернення Покупця аналогічний товар відсутній у продажу у Продавця, Покупець має право відмовитися від виконання цього Договору та вимагати повернення сплаченої за вказаний Товар грошової суми. Продавець зобов'язаний повернути сплачену за повернутий товар грошову суму протягом 30 днів від дня повернення Товару.
8.6. Не підлягають поверненню, панчішно-шкарпеткові вироби, настільна білизна, парфумерно-косметичні вироби, ювелірні вироби тощо. (відповідно до Додатку No 3 до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. М 172).
8.7. Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який несправний і не може забезпечити виконання своїх функціональних якостей. Отриманий Товар має відповідати опису на Сайті. Відмінність елементів дизайну чи оформлення від заявлених в описі на Сайті не є ознакою не якісності чи не функціональності Товару.
8.8. Зовнішній вигляд та комплектність Товару, а також комплектність всього Замовлення повинні бути перевірені Одержувачем у момент доставки Товару.
8.9. Після отримання Замовлення претензії до зовнішніх дефектів товару, його кількості, комплектності та товарного вигляду не приймаються.
8.10. Якщо Покупцеві було передано Товар неналежної якості та інше не було заздалегідь обумовлено Продавцем, Покупець має право скористатися положеннями ст. 8 "Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості" Закону України "Про захист прав споживачів".
8.11. Вимоги щодо повернення сплаченої за товар грошової суми підлягають задоволенню протягом 30 днів з дня пред'явлення відповідної вимоги (п. 4 ст. 12 Закону України «Про захист прав споживачів»).
8.12. Повернення коштів здійснюється за допомогою повернення вартості оплаченого Товару, а також суми, витраченої на пересилання повернення (за бажанням Клієнта) переказом УДППЗ «Укрпошта» або перерахуванням на банківську картку Клієнта.
8.13. Гарантійний термін на Товари встановлюється виробником та вказується на етикетці або ярлику. Продавець забезпечує належне застосування, використання товарів упродовж гарантійного строку.
8.14. Продавець не відповідає за недоліки Товару, якщо вони виникли після його передачі Покупцю внаслідок порушення Покупцем правил користування або зберігання товару, дій третіх осіб або непереборної сили.
§ 9 ВІДОМОСТІ ПРО ПОСЛУГИ, ЩО НАДАЮТЬСЯ ЕЛЕКТРОННИМ ШЛЯХОМ
9.1.Магазин надає такі послуги електронним шляхом своїм Клієнтам:
a)
можливість укладання онлайн-договорів продажу товарів у Магазині відповідно до
цих Правил,
б) можливість створення облікових записів Клієнтів у
Магазині,
в) відправлення замовленої комерційної інформації про товари.
9.2. Клієнт має право розірвати договір продажу відповідно до відповідних положень законодавства та принципів, викладених у цих Правилах. Крім того, Клієнт має право будь-якої миті вимагати припинення надання Магазином послуг, зазначених у п.1 пп. б) та в) вище.
9.3.Технічні умови надання Магазином послуг електронним шляхом:
a) доступ
до Інтернету,
б) використання інтернет-браузера, що дозволяє редагувати
гіпертекстові документи (наприклад, Internet Explorer, Opera, FireFox або
аналогічні); в) Наявність адреси електронної пошти.
9.4. Рекламації на послуги, що надаються Магазином електронним шляхом, слід надсилати на адресу Відділу обслуговування клієнтів магазину (shop@cosibella.com.ua) або за телефоном (тел.: +380914818860 ). Рекламація Клієнта повинна містити назву одержувача послуги та короткий опис проблеми. Магазин повинен докласти всіх зусиль для того, щоб подані рекламації були розглянуті в найкоротші можливі терміни, проте не пізніше ніж протягом 14 днів з моменту отримання рекламації Магазином. Клієнт повідомляється про розгляд рекламації зручним для нього способом, за телефоном або електронним листом за вказаною Клієнтом електронною адресою.
9.5. Магазин повідомляє, що в залежності від налаштувань інтернет-браузера Клієнта він може відправляти в комп'ютерну систему Клієнта файли cookie, які не є компонентом послуг, що надаються Магазином, але забезпечують можливість подальшої ідентифікації Клієнта при відвідуванні сторінок Магазину, і використовуються Магазином для того, щоб спростити Клієнту процес користування Магазином, а також для відстеження активності Клієнта на сторінках Магазину. Клієнт може в будь-який момент відключити можливість використання Магазином cookie-файлів шляхом зміни відповідних налаштувань у своєму інтернет- браузері.6.1. Участь Учасника в акції рівнозначна з прийняттям правил Акції, які містяться у цьому документі.
§ 10 ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
10.1. Персональні дані Клієнтів, які надаються ними під час реєстрації в Магазині, обробляються компанією Cosibella.com.ua виключно для виконання замовлень, а також можуть використовуватися з маркетинговою метою, якщо Клієнт висловить відповідну згоду в окремому документі. Клієнт має право доповнювати, оновлювати та спростовувати персональні дані, вводити постійну або тимчасову заборону на їх обробку та вимагати їх видалення, якщо вони будуть неповними, недійсними, неправдивими, отриманими з порушенням законодавства або непотрібними для досягнення мети, для якої вони були зібрані, а також право заперечувати проти обробки персональних даних у маркетингових цілях.
10.2. Неприйняття цих Правил виключає можливість придбання Товарів, які пропонує Магазин. Магазин повинен надати Клієнту можливість ознайомитись з Правилами на момент замовлення. Клієнти, які створили власний обліковий запис, отримують повідомлення про внесення змін до Правил за допомогою електронної пошти. Клієнт, який не погоджується зі змінами, внесеними до Правил, має право у будь-який момент видалити свій обліковий запис.
10.3. Компетентним судом для розгляду спорів є суд за місцезнаходженням відповідно до чинного законодавства.
10.4. Cosibella Sp. z o.o. залишає за собою право будь-якої миті вносити зміни до Правил. Зміни у Правилах поширюються на замовлення, зроблені після внесення змін до цих Правил, з дотриманням п.3 вище.
10.5. Усі представлені в Магазині товарні знаки та фірмові найменування належать їх законним власникам та розміщуються в інформаційних цілях.
Останнє оновлення: 11.03.2020 г.
Архівна версія "Правила магазину Cosibella.com.ua", що діє до 11/03/2020