Політика повернення замовлення
1.Відмова від договору
- Клієнт, який є Споживачем у розумінні Цивільного кодексу, має право відмовитися від договору купівлі-продажу товару без пояснення причин (так зване повернення товару). Положення цієї глави, що стосуються Споживача, застосовуються до фізичної особи, яка укладає договір, безпосередньо пов'язаний з її підприємницькою діяльністю, коли зі змісту цього договору випливає, що він не має для цієї особи професійного характеру, що випливає, зокрема, з предмета її підприємницької діяльності, доступного на підставі положень про Центральний реєстр та інформацію про підприємницьку діяльність.
- Споживач не має права відмовитися від договору, якщо предметом договору є товар, придбаний у запакованому вигляді, який не може бути повернутий після відкриття упаковки з міркувань охорони здоров'я або гігієни, якщо упаковка була відкрита після доставки. Право на відмову від договору закінчується через 14 днів від дня, коли Споживач отримав у власність товар, тобто від дня доставки посилки або особистого отримання товару.
- Щоб скористатися правом на відмову від договору Споживач повинен звернутись до служби підтримки клієнтів не пізніше ніж 14 днів з моменту отримання товару, надіславши електронного листа на адресу shop@cosibella.com.ua
- Протягом 3 робочих днів з моменту отримання посилки з поверненим товаром Магазин перевірить, чи було здійснено відмову від договору протягом встановленого законом терміну, а також стан товару (чи це дійсно товар, придбаний у Магазині, чи не відбулося зниження вартості товару в результаті його використання понад те, що необхідно для з'ясування характеру, ознак і функціонування товару). Після розгляду відмови від договору Магазин негайно повідомить про це Споживача.
- У разі відмови від договору купівлі-продажу Споживачеві повертаються отримані платежі, включно з витратами на доставку товару Споживачеві (за винятком додаткових витрат, пов'язаних з обраним Споживачем способом доставки, відмінним від найдешевшого звичайного способу доставки, запропонованого магазином), не пізніше 14 днів з дня, коли магазин був поінформований про рішення Споживача скористатися правом на відмову від договору купівлі-продажу. Водночас магазин може утримати повернення коштів до тих пір, поки не отримає товар назад або поки Споживач не надасть докази його повернення, залежно від того, яка подія відбудеться раніше.
- Повернення коштів здійснюється виключно безготівковим переказом коштів на реквізити, надані Споживачем.
- Якщо повернення товару не буде прийнято, Магазин повідомить на вказану електронну адресу, що товар не був прийнятий до повернення. У такій ситуації Магазин відправить товар назад на вказану адресу, покривши витрати на доставку.
- Споживач несе відповідальність за будь-яке зменшення вартості товару внаслідок використання товару, яке не є необхідним для встановлення характеру, ознак та функціонування товару.
-
Споживач не може відмовитися від договору, укладеного поза торговельним чи офісним
приміщенням, або відповідного дистанційного договору, у випадку:
- коли підприємець надав послугу в повному обсязі за явно вираженою згодою Споживача, який до надання послуги був поінформований про те, що він втратить своє право на відмову після виконання підприємець договору в повному обсязі;
- якщо предметом договору є товар, який швидко псується або має короткий термін придатності;
- якщо предметом договору є товар, придбаний у запакованому вигляді, що не може бути повернутий після відкриття з міркувань охорони здоров'я або гігієни, якщо упаковка була відкрита після доставки;
- коли предметом договору є товар, який після отримання змішується чи нерозривно з’єднується з іншими товарами або складовими, внаслідок чого товар втрачає свої вихідні властивості.
2. Рекламації на товари
2.1. Положення, що стосуються споживачів
Положення цієї глави, що стосуються Споживача, застосовуються до фізичної особи, яка укладає договір, безпосередньо пов'язаний з її підприємницькою діяльністю, коли зі змісту цього договору випливає, що він не має для цієї особи професійного характеру, що випливає, зокрема, з предмета її підприємницької діяльності, доступного на підставі положень про Центральний реєстр та інформацію про підприємницьку діяльність.- Предметом продажу є нові товари, без недоліків, які відповідають умовам договору. На будь-який
товар, придбаний в інтернет-магазині, можна скласти рекламацію, відповідно до нормативних актів,
якщо невідповідність товару договору буде встановлена протягом двох років з моменту його
передачі Споживачеві. Товар відповідає умовам договору і є належної якості (якщо товар має
характеристики, до яких застосовуються такі вимоги), якщо він:
- відповідає інформації про споживчі властивості, має кількісні, якісні та інші характеристики і ознаки, у тому числі щодо довговічності, функціональності, інтероперабельності або сумісності цифрового вмісту і безпечності, визначені договором;
- відповідає цілям, для яких він купується Споживачем, про які Споживач повідомив підприємця до укладення договору і щодо яких підприємець надав згоду.
-
Крім того, товар, який вважається таким, що відповідає умовам договору, повинен:
- бути придатними для цілей, для яких призначений товар такого типу, з дотриманням вимог законодавства, а також технічних регламентів або національних стандартів;
-
бути в такій кількості та мати такі характеристики, у тому числі довговічність і
безпеку, а щодо товарів з цифровими елементами — функціональність і сумісність, які
мають товари такого типу і на які обґрунтовано очікує Споживач виходячи з природи такого
товару та враховуючи інформацію про товар, надану Споживачу до укладення договору
підприємцем або від його імені в рекламі, на етикетці або в інший спосіб, якщо тільки
підприємець не доведе, що:
- він не знав і обґрунтовано не міг знати про розповсюджену від його імені інформацію,
- до моменту укладення договору розповсюджена підприємцем або від його імені інформація була виправлена у той самий або подібний спосіб, у який вона була розповсюджена,
- розповсюджена підприємцем або від його імені інформація не могла вплинути на рішення Споживача щодо придбання товару;
- передатися/надатися Споживачу разом з аксесуарами, пакуванням та інструкціями, які відповідають обґрунтованим очікуванням Споживача щодо їх отримання;
- відповідати якості та інформації про споживчі властивості зразка або моделі, які були продемонстровані підприємцем Споживачу до укладення договору
- Магазин не несе відповідальності за невідповідність товару договору в зазначеному вище обсязі, якщо Споживач, найпізніше під час укладення договору, був чітко поінформований про те, що конкретна характеристика товару відхиляється від вимог відповідності, викладених вище, і чітко і окремо погодився з відсутністю конкретної характеристики товару.
- Магазин несе відповідальність за невідповідність товару договору, яка існувала на момент передачі товару і стала відома протягом двох років з моменту передачі товару, якщо тільки термін придатності товару, визначений Магазином, його правонаступниками або особами, які діють від їх імені, не є довшим. У разі виявлення Споживачем недоліку товару протягом двох років з моменту доставки товару, недолік вважається таким, що існував на момент передачі товару, якщо не доведено протилежне або ця презумпція не може бути узгоджена зі специфікою товару чи характером невідповідності товару договору.
- Перед тим, як забрати посилку, необхідно перевірити, чи не була вона пошкоджена під час транспортування. Якщо упаковка має видимі зовнішні пошкодження, рекомендуємо відмовитися від отримання посилки, а потім зв'язатися з магазином за тел.: +380914818860. Після сплати післяплати та отримання квитанції про одержання посилки можна відкрити посилку в присутності кур'єра — у разі виявлення невідповідності складається протокол, який є підставою для пред'явлення подальшої рекламації.
- Якщо товар не відповідає умовам договору, Споживач може вимагати його ремонту або заміни. Магазин може здійснити обмін, коли Споживач вимагає ремонту, або підприємець може здійснити ремонт, коли Споживач вимагає заміни, якщо приведення товару у відповідність із договором у спосіб, обраний Споживачем, неможливий або вимагатиме надмірних витрат для Магазину. Якщо ремонт і заміна неможливі або вимагатимуть необґрунтованих витрат для Магазину, він може відмовитися від приведення товару у відповідність з договором. При оцінці того, чи будуть витрати для магазину необґрунтованими, повинні бути враховані всі обставини справи, зокрема, суттєвість невідповідності товару договору, вартість товару, що відповідає договору, та суттєві незручності для Споживача, спричинені зміною способу приведення товару у відповідність. Магазин зобов'язаний здійснити ремонт або заміну протягом розумного строку з моменту повідомлення Споживачем Магазину про невідповідність товару договору і без будь-яких суттєвих незручностей для Споживача з урахуванням природи товару та цілей, для яких Споживач його придбав. Витрати на ремонт або заміну, включаючи, зокрема, поштові витрати, транспортування, оплату праці та матеріали, несе Магазин. Споживач має надати Магазину товар, що підлягає ремонту або заміні. Магазин забирає товар у Споживача за власний рахунок. Споживач не зобов'язаний платити за нормальне використання заміненого товару.
-
Якщо товар не відповідає умовам договору, Споживач має право вимагати зниження ціни товару або
відмовитися від договору у будь-якому з таких випадків:
- Магазин відмовився привести товар у відповідність до договору відповідно до ст. 43д розд. 2 Закону від 30 травня 2014 року «Про права споживачів»;
- Магазин не привів товар у відповідність до договору відповідно до ст. 43д розд. 4-6 Закону від 30 травня 2014 року «Про права споживачів»;
- невідповідність товару договору продовжується, попри те, що Магазин намагався привести товар у відповідність до договору;
- невідповідність товару договору є достатньо суттєвою, щоб обґрунтувати зниження ціни або відмовитися від договору без попереднього використання засобів захисту, зазначених у ст. 43d Закону від 30 травня 2014 року «Про права споживачів»;
- Магазин заявив або це підтверджується фактичними обставинами, що він не зможе привести товар у відповідність до договору в розумний строк або без створення суттєвих незручностей для Споживача.
- Знижена ціна повинна бути в такій пропорції до ціни за договором, у якій вартість товару, що не відповідає умовам договору, становить вартість товару, що відповідає умовам договору. Магазин повертає Споживачеві кошти, що підлягають поверненню в результаті використання права на зниження ціни, негайно, але не пізніше ніж протягом 14 днів з дня отримання заяви Споживача про зниження ціни. Споживач не може відмовитися від договору, якщо невідповідність товару договору є несуттєвою. Якщо невідповідність стосується лише деяких товарів, переданих за договором, Споживач може відмовитися від договору лише щодо цих товарів, а також щодо інших товарів, придбаних Споживачем разом з товарами, які не відповідають умовам договору, якщо не можна обґрунтовано очікувати, що Споживач погодиться залишити лише товари, що відповідають умовам договору. У разі відмови від договору Споживач зобов'язаний негайно повернути товар до Магазину коштом Магазину. Магазин відшкодовує Споживачеві ціну товару негайно, але не пізніше, ніж протягом 14 днів з моменту отримання товару або доказів його повернення. Магазин повертає кошти виключно безготівковим переказом коштів на реквізити, надані Споживачем.
- Відступ від гарантійних умов, зазначених у рекламі, на шкоду Споживачу є неефективним, якщо заява про гарантію, зроблена в рекламі до укладення договору, не була виправлена відповідно до умов і форми, в якій було зроблено рекламу, або у подібний спосіб. Гарантія якості не може передбачати умови ремонту або заміни, які є менш вигідними для Споживача, ніж ті, що вказані в ст. 43д Закону від 30 травня 2014 року «Про права споживачів».
-
Якщо виявиться, що придбаний товар має недоліки або не відповідає умовам договору, дотримуйтеся
наступної процедури подання рекламації: звернутися до служби підтримки клієнтів за електронною
адресою shop@cosibella.com.ua або заповнити формуляр
рекламації за посиланням
https://cosibella.com.ua/uk/links/formuliar-reklamacii-1508
Якщо рекламація буде задоволена, протягом 7 робочих днів з дати прийняття рішення ми компенсуємо понесені витрати шляхом: ремонту або заміни рекламованого товару, відправки нового екземпляру товару або повернення коштів. - Якщо рекламація буде визнана необґрунтованою, ми надамо детальне обґрунтування нашого рішення, та протягом 14 робочих днів за наш рахунок товар буде відправлено назад за адресою, з якої було надіслано рекламацію.
- Магазин розгляне рекламацію протягом 14 днів і повідомить Клієнта про способи її вирішення електронною поштою або телефоном.
- Предметом продажу є нові товари, без недоліків, які відповідають умовам договору. На будь-який
товар, придбаний в інтернет-магазині, можна скласти рекламацію, відповідно до нормативних актів,
якщо невідповідність товару договору буде встановлена протягом двох років з моменту його
передачі Споживачеві. Товар відповідає умовам договору і є належної якості (якщо товар має
характеристики, до яких застосовуються такі вимоги), якщо він:
2.2. Положення, що стосуються підприємців
- Предметом продажу є нові товари, без недоліків. У разі виявлення недоліків товару, магазин несе відповідальність за недоліки. На будь-який товар, придбаний в інтернет-магазині, можна скласти рекламацію, відповідно до нормативних актів, якщо недолік товару (в тому числі невідповідність товару договору) буде виявлена протягом 14 календарних днів з моменту передачі товару. Магазин розгляне рекламацію протягом 14 днів і повідомить Клієнта про способи її вирішення електронною поштою або телефоном
- Якщо рекламація буде задоволена, Клієнту, який не є Споживачем, буде повернуто кошти, витрачені на відправку товару з недоліком до Магазину — після отримання копії/скану документа, що підтверджує ці витрати, на електронну адресу: shop@cosibella.com.ua.
-
Якщо придбаний товар буде з недоліками або не відповідатиме умовам договору, дотримуйтесь
наведеної нижче процедури подання рекламації: звернутися до служби підтримки клієнтів за
електронною адресою shop@cosibella.com.ua або
заповнити формуляр рекламації за посиланням
https://cosibella.com.ua/uk/links/formuliar-reklamacii-1508
Якщо рекламація буде задоволена, протягом 7 робочих днів з дати прийняття рішення, ми компенсуємо понесені витрати шляхом: ремонту або заміни рекламованого товару, відправки нового екземпляру товару або повернення коштів. - Якщо рекламація буде визнана необґрунтованою, ми надамо детальне обґрунтування нашого рішення, та протягом 14 робочих днів за рахунок Клієнта товар буде відправлено назад за адресою, з якої було надіслано рекламацію. Магазин звільняється від гарантійної відповідальності, якщо Клієнт знав про недолік під час укладення договору. Якщо предметом продажу є товари, позначені лише за видом або товари, які будуть створені в майбутньому, Магазин звільняється від гарантійної відповідальності, якщо Клієнт знав про недолік під час отримання товару. Магазин несе гарантійну відповідальність за фізичні недоліки, які існували в момент, коли небезпека перейшла до покупця, або які виникли з причини, притаманної проданому товару на той момент.
- У разі продажу між підприємцями Клієнт втрачає свої гарантійні права, якщо він не оглянув товар вчасно та звичайним для такого виду товару способом і не повідомив негайно Магазин про недолік, а випадку, коли недолік був виявлений пізніше, — якщо він не повідомив Магазин негайно після виявлення недоліку.
- Якщо недолік виявлено лише у деяких товарів, переданих за договором купівлі-продажу, Клієнт може відмовитися від такого договору в частині товарів, які мають недолік, та/або пов’язаних з ними товарів, які не можуть бути використані окремо без товару з недоліком.
- Вимога про усунення недоліку або заміну товару з недоліком втрачає чинність через 14 календарних днів з дня виявлення недоліку.
Якщо у вас виникли сумніви, будь ласка, напишіть нам на електронну пошту
shop@cosibella.com.ua
або зателефонуйте за номером
+380914818860