Умови користування косметологічною анкетою
I. Загальні положення та визначення
1. Ці Умови встановлюють правила користування послугою косметологічної анкети, що надається в електронному вигляді через мережу Інтернет.
2. Визначення основних термінів, вжитих у цих Умовах:
a) Постачальник послуг — Cosibella Sp. z o.o. з офісом у Варшаві, вул. Ютшенкі 177, 02-231 Варшава, зареєстрована в Окружному суді у Варшаві, XIII Господарський Відділ, Національний судовий реєстр під номером KRS 0000832314, NIP: 5223180504, REGON: 385746050.
b) Одержувач послуг — повнолітня фізична особа, яка є споживачем у розумінні ст. 22 п. 1 Цивільного кодексу від 23 квітня 1964 р. (Dz.U. 2023 р., поз. 1610, з наступними змінами), а також повнолітня фізична особа, яка укладає договір, безпосередньо пов'язаний з її підприємницькою діяльністю, коли зі змісту договору випливає, що він не має для цієї особи професійного характеру, що випливає, зокрема, з предмета її підприємницької діяльності, доступ до якого надається на підставі положень про Центральний реєстр та Інформацію про господарську діяльність.
c) Послуга — послуга, яку Постачальник послуг надає Одержувачу послуг в електронному вигляді за допомогою онлайн-форми, доступної на сайті cosibella.com.ua. Послуга представлена у формі косметологічної анкети й полягає в наданні консультації в галузі косметології на основі наданої інформації, описів та доданих фотографій. План догляду буде надісланий Одержувачу послуг електронною поштою і буде представлений у вигляді електронного повідомлення. Послуга не є медичною послугою в розумінні положень Закону від 15 квітня 2011 року про медичну діяльність (Dz. U. 2023, поз. 991),
d) Умови — ці Умови разом з усіма додатками.
e) GDPR — Загальний регламент про захист даних (англ. General Data Protection Regulation; Regulation (EU) 2016/679) від 27 квітня 2016 року про захист фізичних осіб у зв'язку з обробкою персональних даних і про вільний експорт таких даних, та про скасування Директиви 95/46/ЄС.
II. Характеристика Послуги:
Косметологічна анкета
1. Одержувач послуг, який бажає скористатися Послугою, повинен заповнити анкету, що розміщена за посиланням: Анкета для підбору індивідуального догляду В анкеті Одержувач послуг повинен вказати такі дані: ім'я, вік, адресу електронної пошти, інформацію про тип шкіри, проблему шкіри, над якою він/вона бажає попрацювати, дані про догляд за шкірою під очима, а також інформацію про те, чи є вагітною/годує груддю. Крім того, Одержувач послуги додає фотографії ділянок шкіри.
2. У найкоротший термін Постачальник послуг розгляне подану анкету та надішле Одержувачу послуг на вказану електронну адресу план догляду за шкірою, який включатиме опис етапів догляду за шкірою (тобто перший і другий етап очищення, тонізація, сироватку, зволожувальний крем, денний крем із SPF і відлущування), а також пропозиції косметичних засобів для кожного етапу.
3. Уся інформація, надана Одержувачу послуг в рамках консультації, може бути використаний тільки для його/її особистого використання, пов'язаного з використанням Послуги. Будь-яке розповсюдження або використання, крім як для особистого користування, зазначеної інформації заборонено.
4. Оплачуючи Послугу, Одержувач послуг укладає договір про надання послуг через мережу Інтернет. Підставою для надання Послуги є ознайомлення та прийняття положень цих Умов.
5. Договір про надання Послуги діє протягом часу, необхідного для його виконання, тобто надання Послуги.
6. Послуга надається безкоштовно.
7. Одержувач послуг може в будь-який час відмовитися від договору та відмовитися від Послуги.
8. Одержувач послуг, укладаючи договір про надання Послуги, одночасно підтверджує, що він є повнолітнім, має повну цивільну дієздатність і бере на себе повну юридичну відповідальність за правдивість цієї заяви.III. Права та обов'язки Одержувача послуг та Постачальника послуг
1. Одержувач послуг зобов'язується дотримуватися цих Умов.
2. Одержувач послуг зобов'язаний утримуватися від дій, які порушують чинне законодавство, в тому числі авторське право і суміжні права, особисті права, правила суспільного договору. Крім того, Одержувач послуг зобов'язаний не зловживати електронними засобами зв'язку і не надавати за допомогою або в системи передачі даних Постачальника послуг контент, який може порушити роботу або перевантажити системи передачі даних Постачальника послуг або інших суб'єктів, прямо або побічно залучених до надання послуг за допомогою електронних засобів зв'язку.
Одержувач послуг зобов'язується надавати правдиві та актуальні дані під час замовлення Послуги. У разі зміни даних, якщо Послуга ще не була надана, Одержувач послуг зобов'язаний негайно повідомити про це Постачальника послуг, надіславши електронного листа на адресу kosmetolog@cosibella.com.ua.
4. Одержувач послуг зобов'язується співпрацювати з Постачальником послуг з метою виконання Послуги, зокрема, надавати правдиву, точну і повну інформацію в анкеті.
5. Одержувач послуг погоджується, щоб з ним зв'язувалися за вказаною ним адресою електронної пошти.
6. Постачальник послуг зобов'язується надавати перевірену та професійну косметологічну консультацію лише на основі інформації та фотографій, наданих Одержувачем послуг.
7. Постачальник послуг не має змоги безпосередньо проаналізувати стан шкіри Одержувача послуг, тому покладається лише на інформацію, надану Одержувачем послуг, зокрема, щодо попереднього догляду за шкірою та стану здоров'я. Відповідальність Постачальника послуг виключається у разі навмисного або ненавмисного приховування інформації, надання неповної або неправдивої інформації.
8. План догляду, надісланий Одержувачу послуг, є лише рекомендованим описом етапів догляду та запропонованих косметичних засобів. Постачальник послуг не несе відповідальності за дію запропонованих косметичних засобів, а також за будь-які побічні ефекти, алергічні реакції або інші несприятливі реакції. Перед використанням будь-якого продукту Одержувач послуг зобов'язаний зробити тест на алергію, а також прочитати інструкцію, що додається до цього продукту, і користуватися інформацією, що міститься в ній.
9. Постачальник послуг, в особливих випадках, має право тимчасово припинити або обмежити надання Послуг без попереднього повідомлення та провести необхідні роботи для відновлення безпеки та стабільності системи інформаційних технологій.
10. Постачальник послуг не несе відповідальності за перебої в наданні Послуг або за збої в роботі системи, погіршення якості, викликані параметрами обладнання, програмного забезпечення або мереж, якими користується Одержувач послуг.
11. Постачальник послуг залишає за собою право припинити надання послуг одержувачу в разі порушення Умов, зокрема, якщо Постачальник послуг встановить, що Одержувач послуг надав неправдиві дані або будь-яким чином порушує чинне законодавство.
12. Постачальник послуг не несе відповідальності за збитки, що виникли внаслідок надання Одержувачем послуг третім особам даних, що дозволяють доступ до Послуг, або недостатньої безпеки таких даних або інших паролів, які Одержувач послуг повинен зберігати в таємниці.
IV. Технічні вимоги та ризики
1. Щоб користуватися Послугою, Одержувач послуг повинен виконати наступні технічні вимоги, необхідні для роботи із системою інформаційних технологій Постачальника послуг:
a) доступ до мережі Інтернет;
b) наявність облікового запису електронної пошти (e-mail);
c) встановлений веббраузер Opera, Firefox, Chrome, Safari.
2. Постачальник послуг застерігає, що у зв'язку з публічним характером мережі Інтернет, яка необхідна для користування Послугою, існує ризик, який Одержувач послуг приймає, погоджуючись на використання публічних каналів інформаційних технологій. Тому, з метою мінімізації ризику та підвищення рівня безпеки, Постачальник послуг рекомендує Одержувачу послуг самостійно захистити свій пристрій, зокрема, шляхом впровадження механізмів контролю доступу, захисту даних, що використовуються для автентифікації доступу до електронної пошти, встановлення антивірусного програмного забезпечення, використання актуальної операційної системи та підключення термінального обладнання тільки до надійних мереж WiFi.
V. Персональні дані та файли cookies
1. Адміністратором персональних даних Одержувачів послуг є Постачальник послуг.
2. Постачальник послуг заявляє, що захищає персональні дані Одержувачів послуг відповідно до положень чинного законодавства про захист персональних даних, зокрема GDPR.
3. Постачальник послуг заявляє, що застосовує технічні та організаційні заходи для забезпечення захисту оброблюваних даних відповідно до ризиків і категорій даних, що захищаються, і, зокрема, захищає персональні дані Одержувачів послуг від несанкціонованого доступу, втрати або пошкодження.
4. Одержувач послуг добровільно надає свої персональні дані, зазначені в анкеті. Надання даних є повністю добровільним, але необхідним для виконання Послуги. Ненадання даних унеможливлює виконання Послуги. Одержувач послуг може відкликати свою згоду в будь-який час, не впливаючи на законність обробки даних до її відкликання. Для відкликання згоди на обробку даних Одержувач послуг повинен надіслати електронного листа на адресу kosmetolog@cosibella.com.ua.
5. Постачальник послуг виконує інформаційне зобов'язання, зазначене в GDPR, щодо Одержувачів послуг, збираючи від них дані під час укладення договору. Водночас інформаційна клаузула, що містить всю необхідну інформацію у сфері персональних даних, додається як Додаток 2 до цих Умов. Персональні дані Одержувачів послуг обробляються з метою надання Послуги, розгляду рекламації, а також з метою захисту від можливих претензій Одержувача послуг щодо надання електронних послуг. Персональні дані Одержувачів послуг будуть оброблятися протягом часу, необхідного для надання Послуги або до скасування Послуги, а також протягом часу, необхідного для виконання інших цілей обробки та надання подальших консультацій та відповідей на запитання Одержувача послуг. В кінці обробки персональні дані Одержувача послуг будуть видалені або назавжди анонімізовані (процес, який запобігає ідентифікації Одержувача послуг).
6. Постачальник послуг інформує, що під час використання анкети при замовленні Послуги на пристроях Одержувачів послуг зберігається коротка текстова інформація, яка називається cookies. Встановлення файлів cookies необхідне для належного надання Послуг. Файли cookies не дозволяють ідентифікувати Одержувачів послуг. За допомогою файлів cookies не обробляються і не зберігаються персональні дані. Детальну інформацію про файли cookies можна знайти в Політиці конфіденційності.
VI. Порядок подання рекламації
1. Клієнт має право подавати рекламації, пов'язані з наданням Послуг.
2. Рекламації подаються у формі електронного листа на адресу: shop@cosibella.com.ua
3. Рекламація повинна бути подана не пізніше 30 днів з дня виникнення підстави для рекламації і не пізніше 2 років після надання Послуги.
4. Кожна рекламація повинна містити короткий опис проблеми, що спричинила подання рекламації, дату виникнення проблеми та ідентифікаційні дані Одержувача послуг, що дозволяють надати відповідь на рекламацію (в тому числі контактну адресу).
5. Постачальник послуг розглядає рекламацію протягом 30 днів з моменту її отримання. Відповідь на рекламацію надсилається на адресу електронної пошти, вказану під час подання рекламації.
6. Постачальник послуг застерігає, що рекламації, які не містять інформації, зазначеної в пункті 4 вище, не розглядаються.
VII Кінцеві положення
1. Ці Умови набувають чинності з 26.04.2024.
2. Постачальник послуг залишає за собою право вносити зміни до Умов у межах, дозволених чинним законодавством, із застереженням, що зміни до Умов не впливають на права, набуті Одержувачами послуг — до договорів, укладених до внесення змін до Умов, застосовуються Умови в їхній чинній редакції.
3. Організатор має право вносити зміни до Умов у будь-який час за наявності хоча б однієї з наступних обставин:
- необхідність приведення Умов у відповідність до положень законодавства, рекомендацій, постанов, вердиктів, рішень, розпоряджень або заборон уповноважених органів державної влади, що стосуються Послуг;
- зміна (в тому числі доповнення) Послуг;
- зміна даних Організатора;
- запобігання зловживанням;
- необхідність виправлення друкарських помилок або виправлення нечітких або сумнівних формулювань, виявлених в Умовах;
- впровадження нових платформ або інструментів надання Послуг;
- міни в процедурах, в тому числі бронювання або надання Послуг.
4. Постачальник послуг інформуватиме Одержувачів послуг про кожну зміну Умов шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою. Зміни до Умов набувають чинності з моменту повідомлення про них.
5.Умови разом з додатками є постійно доступними безкоштовно за адресою Умови користування косметологічною анкетою у формі, яка дозволяє їх отримання, відтворення та запис за допомогою телеінформаційної системи, що використовує Одержувач послуг.
6. З усіх питань, пов'язаних з функціонуванням Послуги, просимо звертатися до нас за електронною адресою kosmetolog@cosibella.com.ua.
7. У питаннях, не передбачених цими Умовами, застосовуються відповідні положення польського законодавства.
8. Будь-які спори, пов'язані з використанням Послуг, вирішуються компетентними польськими судами.
9. Одержувач послуг має можливість скористатися процедурою позасудового врегулювання спорів. Детальну інформацію з цього приводу можна отримати в офісах та на вебсайт районних (міських) омбудсменів з питань захисту прав споживачів, громадських організацій, до статутних завдань яких входить захист прав споживачів, та Воєводських торгових інспекцій.
Додаток №1 до УмоPDF PDF
Ви маєте право розірвати цей договір протягом 14 днів без пояснення причин. Період відмови від договору закінчується через 14 днів з моменту укладення договору. Для того, щоб скористатися правом на відмову від договору, Ви повинні повідомити Cosibella Sp. z o.o. з офісом у Варшаві, вул. Ютшенкі 177, 02-231 Варшава, зареєстрована в Окружному суді у Варшаві, XIII Господарський Відділ, Національний судовий реєстр під номером KRS 0000832314, NIP: 5223180504, REGON: 385746050 про відмову від договору шляхом подання заяви. Ви можете скористатися типовим зразком заяви про відмову від договору, але це не є обов'язковим. Ви можете заповнити та надіслати заяву про відмову або будь-яку іншу недвозначну заяву електронною поштою на адресу: shop@cosibella.com.ua. Якщо ви скористаєтеся цим варіантом, ми невідкладно надішлемо вам підтвердження отримання вашого повідомлення про відмову від договору на надійному носії (наприклад, електронною поштою). Для того, щоб дотриматись строку розірвання договору, вам достатньо надіслати повідомлення про використання права на розірвання договору до закінчення періоду розірвання. Якщо ви відмовляєтеся від цього договору, ми відшкодуємо всі отримані від вас платежі не пізніше 14 днів з дня, коли ми отримаємо повідомлення про ваше рішення скористатися своїм правом на відмову від цього договору.
ЗАЯВА ПРО ВІДМОВУ ВІД ДОГОВОРУ, УКЛАДЕНОГО ДИСТАНЦІЙНО (заповнюється та надсилається лише у випадку, якщо ви бажаєте відмовитися від договору) дата укладення договору .... .... .... .... .... .... .... .. (дата укладення договору)
.... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .ПРІЗВИЩЕ, ІМ'Я, ПО БАТЬКОВІ ТА АДРЕСА КЛІЄНТА
Повідомляю про свою відмову від договору про надання послуги КОСМЕТОЛОГІЧНА АНКЕТА. .... .... ....
.... .... .... .... .... .... .... .... .... .... ... ДАТА ТА ПІДПИС КЛІЄНТА
Додаток №2 до Умов — Інформаційна клаузула
Згідно зі ст. 13 ч. 1 і ч. 2 Регламенту Європейського парламенту і Ради (ЄС) 2016/679 2016/679 від 27 квітня 2016 року про захист фізичних осіб у зв’язку з обробкою персональних даних і про вільний рух таких даних, та про скасування Директиви 95/46/ЄС (Загальний регламент про захист даних, або GDPR), повідомляю, що:
1. Адміністратором Ваших персональних даних є Cosibella Sp. z o.o. з офісом у Варшаві, внесений до Національного судового реєстру Окружним судом столиці Варшави у Варшаві – XIII комерційний відділ під номером 832314, адреса: вул. Ютшенкі 177, 02-231 Варшава, REGON 385746050, NIP 5223180504.
2. Персональні дані будуть оброблятися з метою надання Послуги Косметологічної консультації на підставі ст. 6 ч. 1 літ. a) i b), а також ст. 9 ч. 2 літ. a) GDPR, розгляду рекламації та захисту від можливих претензій Одержувача послуг щодо надання послуг через мережу Інтернет на підставі ст. 6 ч. 1 літ. f) GDPR.
3. Одержувачами персональних даних будуть наступні категорії одержувачів: бухгалтерія, постачальники послуг електронних платежів, банки, постачальники хмарних, юридичних та хостингових послуг.
4. Персональні дані Одержувачів послуг будуть оброблятися протягом часу, необхідного для виконання Послуги або до скасування Послуги, а також протягом періоду, необхідного для інших цілей обробки, тобто контролер даних зберігатиме персональні дані до закінчення терміну позовної давності за претензіями, що випливають з укладеного договору або наданої послуги, або протягом періоду, передбаченого окремими нормативними актами. Після закінчення обробки персональні дані Одержувача послуг будуть видалені або назавжди анонімізовані (процес, що унеможливлює ідентифікацію особи Одержувача послуг).
5. Ви маєте право на доступ до змісту ваших даних, а також право на виправлення, видалення, обмеження обробки, право на перенесення даних, право на заперечення проти обробки даних.
6. Обробка персональних даних відбувається на підставі наданої вами згоди, зазначеної у ст. 6, ч. 1 літ. a) чи ст. 9 ч. 2 літ. a) GDPR, ви маєте право відкликати свою згоду в будь-який час, не впливаючи на законність обробки, здійсненої на підставі вашої згоди до її відкликання.
7. Ви маєте право подати скаргу до наглядового органу, яким є Голова Управління з питань захисту персональних даних, вул. Ставки, 2, 00-193 Варшава.
8. Надання персональних даних з метою проведення косметологічної консультації є добровільним, але необхідним для укладення договору та надання послуги. Ненадання персональних даних призведе до неможливості надання послуги.
9. Ваші персональні дані не будуть передані до третіх країн (тобто за межі Європейської економічної зони).
10. На основі ваших персональних даних Адміністратор не буде приймати автоматизовані рішення щодо вас, в тому числі рішення, що є результатом профілювання.
Условия использования косметологической анкеты
I. ЗОбщие положения и определения
1. Эти Условия устанавливают правила пользования услугой косметологической анкеты, предоставляемой в электронном виде через сеть Интернет.
2. Определение основных терминов, употребленных в этих Условиях:
a) Поставщик услуг — Cosibella Sp. z o.o. с офисом в Варшаве, ул. Ютшенки 177, 02-231 Варшава, зарегистрированная в Окружном суде в Варшаве, XIII Хозяйственный Отдел, Национальный судебный реестр под номером KRS 0000832314, NIP: 5223180504, REGON: 385746050.
b) Получатель услуг — совершеннолетнее физическое лицо, являющееся потребителем в понимании ст. 22 п. 1 Гражданского кодекса от 23 апреля 1964 г. (Dz.U. 2023 г., поз. 1610, с последующими изменениями), а также совершеннолетнее физическое лицо, заключающее договор, непосредственно связанный с его предпринимательской деятельностью, когда из содержания договора следует, что он не имеет для этого лица профессионального характера, что следует, в частности, из предмета его предпринимательской деятельности, доступ к которому предоставляется на основании положений о Центральном реестре и Информации о хозяйственной деятельности.
c) слуга — услуга, которую Поставщик услуг предоставляет Получателю услуг в электронном виде с помощью онлайн-формы, доступной на сайте cosibella.com.ua. Услуга представлена в форме косметологической анкеты и заключается в предоставлении консультации в области косметологии на основе предоставленной информации, описаний и приложенных фотографий. План ухода будет отправлен Получателю услуг по электронной почте и будет представлен в виде электронного сообщения. Услуга не является медицинской услугой в понимании положений Закона от 15 апреля 2011 года о медицинской деятельности (Dz. U. 2023, поз. 991),
d) Условия — эти Условия вместе со всеми приложениями.
e) GDPR — Общий регламент о защите данных (англ. General Data Protection Regulation; Regulation (EU) 2016/679) от 27 апреля 2016 года о защите физических лиц в связи с обработкой персональных данных и о свободном экспорте таких данных, и об отмене Директивы 95/46/ЕС.
II. Характеристика Услуги:
Косметологическая анкета
1.Получатель услуг, желающий воспользоваться Услугой, должен заполнить анкету, размещенную по ссылке: Анкета для подбора индивидуального ухода В анкете Получатель услуг должен указать следующие данные: имя, возраст, адрес электронной почты, информацию о типе кожи, проблему кожи, над которой он/она желает поработать, данные об уходе за кожей под глазами, а также информацию о том, является ли беременной/кормит ли грудью. Кроме того, Получатель услуги добавляет фотографии участков кожи.
2. В кратчайшие сроки Поставщик услуг рассмотрит представленную анкету и отправит Получателю услуг на указанный электронный адрес план ухода за кожей, который будет включать описание этапов ухода за кожей (то есть первый и второй этап очищения, тонизация, сыворотка, увлажняющий крем, дневной крем с SPF и отшелушивание), а также предложения косметических средств для каждого этапа.
3. Вся информация, предоставленная Получателю услуг в рамках консультации, может быть использована только для его/ее личного использования, связанного с использованием Услуги. Любое распространение или использование, кроме как для личного пользования, указанной информации запрещено.
4. Оплачивая Услугу, Получатель услуг заключает договор о предоставлении услуг через сеть Интернет. Основанием для предоставления Услуги является ознакомление и принятие положений настоящих Условий.
5. Договор о предоставлении Услуги действует в течение времени, необходимого для его выполнения, то есть предоставления Услуги.
6. Услуга предоставляется бесплатно.
7. Получатель услуг может в любое время отказаться от договора и отказаться от Услуги.
8. Получатель услуг, заключая договор о предоставлении Услуги, одновременно подтверждает, что он является совершеннолетним, имеет полную гражданскую дееспособность и берет на себя полную юридическую ответственность за правдивость этого заявления.III. Права и обязанности Получателя услуг и Поставщика услуг
1. Получатель услуг обязуется соблюдать настоящие Условия.
2. Получатель услуг обязан воздерживаться от действий, нарушающих действующее законодательство, в том числе авторское право и смежные права, личные права, правила общественного договора. Кроме того, Получатель услуг обязан не злоупотреблять электронными средствами связи и не предоставлять посредством или в системы передачи данных Поставщика услуг контент, который может нарушить работу или перегрузить системы передачи данных Поставщика услуг или других субъектов, прямо или косвенно вовлеченных в предоставление услуг посредством электронных средств связи.
Получатель услуг обязуется предоставлять правдивые и актуальные данные при заказе Услуги. В случае изменения данных, если Услуга еще не была предоставлена, Получатель услуг обязан немедленно уведомить об этом Поставщика услуг, отправив электронное письмо на адрес kosmetolog@cosibella.com.ua.
4. Получатель услуг обязуется сотрудничать с Поставщиком услуг с целью выполнения Услуги, в частности, предоставлять правдивую, точную и полную информацию в анкете.
5. олучатель услуг соглашается, чтобы с ним связывались по указанному им адресу электронной почты.
6. Поставщик услуг обязуется предоставлять проверенную и профессиональную косметологическую консультацию только на основе информации и фотографий, предоставленных Получателем услуг.
7. Поставщик услуг не имеет возможности непосредственно проанализировать состояние кожи Получателя услуг, поэтому полагается только на информацию, предоставленную Получателем услуг, в частности, относительно предыдущего ухода за кожей и состояния здоровья. Ответственность Поставщика услуг исключается в случае умышленного или неумышленного сокрытия информации, предоставления неполной или ложной информации.
8. План ухода, отправленный Получателю услуг, является лишь рекомендованным описанием этапов ухода и предлагаемых косметических средств. Поставщик услуг не несет ответственности за действие предложенных косметических средств, а также за любые побочные эффекты, аллергические реакции или другие неблагоприятные реакции. Перед использованием любого продукта Получатель услуг обязан сделать тест на аллергию, а также прочитать инструкцию, прилагаемую к этому продукту, и пользоваться содержащейся в ней информацией.
9. Поставщик услуг, в особых случаях, имеет право временно прекратить или ограничить предоставление Услуг без предварительного уведомления и провести необходимые работы для восстановления безопасности и стабильности системы информационных технологий.
10. Поставщик услуг не несет ответственности за перебои в предоставлении Услуг или за сбои в работе системы, ухудшение качества, вызванные параметрами оборудования, программного обеспечения или сетей, которыми пользуется Получатель услуг.
11. Поставщик услуг оставляет за собой право прекратить предоставление услуг Получателю в случае нарушения Условий, в частности, если Поставщик услуг установит, что Получатель услуг предоставил ложные данные или каким-либо образом нарушает действующее законодательство.
12. Поставщик услуг не несет ответственности за убытки, возникшие в результате предоставления Получателем услуг третьим лицам данных, позволяющих доступ к Услугам, или недостаточной безопасности таких данных или других паролей, которые Получатель услуг должен хранить в тайне.
IV. Технические требования и риски
1. Чтобы пользоваться Услугой, Получатель услуг должен выполнить следующие технические требования, необходимые для работы с системой информационных технологий Поставщика услуг:
a) доступ к сети Интернет;
b) наличие учетной записи электронной почты (e-mail);
c) установленный веб-браузер Opera, Firefox, Chrome, Safari.
2. Поставщик услуг предупреждает, что в связи с публичным характером сети Интернет, которая необходима для пользования Услугой, существует риск, который Получатель услуг принимает, соглашаясь на использование публичных каналов информационных технологий. Поэтому, с целью минимизации риска и повышения уровня безопасности, Поставщик услуг рекомендует Получателю услуг самостоятельно защитить свое устройство, в частности, путем внедрения механизмов контроля доступа, защиты данных, используемых для аутентификации доступа к электронной почте, установки антивирусного программного обеспечения, использования актуальной операционной системы и подключения терминального оборудования только к надежным сетям WiFi.
V. Персональные данные и файлы cookies
1. Администратором персональных данных Получателей услуг является Поставщик услуг.
2. Поставщик услуг заявляет, что защищает персональные данные Получателей услуг в соответствии с положениями действующего законодательства о защите персональных данных, в частности GDPR.
3. Поставщик услуг заявляет, что применяет технические и организационные меры для обеспечения защиты обрабатываемых данных в соответствии с рисками и категориями защищаемых данных и, в частности, защищает персональные данные Получателей услуг от несанкционированного доступа, потери или повреждения.
4.Получатель услуг добровольно предоставляет свои персональные данные, указанные в анкете. Предоставление данных является полностью добровольным, но необходимым для выполнения Услуги. Непредоставление данных делает невозможным выполнение Услуги. Получатель услуг может отозвать свое согласие в любое время, не влияя на законность обработки данных до его отзыва. Для отзыва согласия на обработку данных Получатель услуг должен отправить электронное письмо на адрес kosmetolog@cosibella.com.ua.
5. Поставщик услуг выполняет информационное обязательство, указанное в GDPR, в отношении Получателей услуг, собирая от них данные при заключении договора. В то же время информационная клаузула, содержащая всю необходимую информацию в области персональных данных, прилагается как Приложение 2 к этим Условиям. Персональные данные Получателей услуг обрабатываются с целью предоставления Услуги, рассмотрения рекламации, а также с целью защиты от возможных претензий Получателя услуг по предоставлению электронных услуг. Персональные данные Получателей услуг будут обрабатываться в течение времени, необходимого для предоставления Услуги или до отмены Услуги, а также в течение времени, необходимого для выполнения других целей обработки и предоставления дальнейших консультаций и ответов на вопросы Получателя услуг. В конце обработки персональные данные Получателя услуг будут удалены или навсегда анонимизированы (процесс, который предотвращает идентификацию Получателя услуг).
6. Поставщик услуг информирует, что во время использования анкеты при заказе Услуги на устройствах Получателей услуг сохраняется короткая текстовая информация, которая называется cookies. Установка файлов cookies необходима для надлежащего предоставления Услуг. Файлы cookies не позволяют идентифицировать Получателей услуг. С помощью файлов cookies не обрабатываются и не хранятся персональные данные. Подробную информацию о файлах cookies можно найти в Политике конфиденциальности.
VI. Порядок подачи рекламации
1. Клиент имеет право подавать рекламации, связанные с предоставлением Услуг.
2. Рекламации подаются в форме электронного письма по адресу: shop@cosibella.com.ua
3. Рекламация должна быть подана не позднее 30 дней со дня возникновения основания для рекламации и не позднее 2 лет после предоставления Услуги.
4. Каждая рекламация должна содержать краткое описание проблемы, вызвавшей подачу рекламации, дату возникновения проблемы и идентификационные данные Получателя услуг, позволяющие дать ответ на рекламацию (в том числе контактный адрес).
5. Поставщик услуг рассматривает рекламацию в течение 30 дней с момента ее получения. Ответ на рекламацию направляется на адрес электронной почты, указанный при подаче рекламации.
6. Поставщик услуг предупреждает, что рекламации, не содержащие информацию, указанную в пункте 4 выше, не рассматриваются.
VII Конечные положения
1. Эти Условия вступают в силу с 26.04.2024.
2. Поставщик услуг оставляет за собой право вносить изменения в Условия в пределах, разрешенных действующим законодательством, с оговоркой, что изменения в Условия не влияют на права, приобретенные Получателями услуг — к договорам, заключенным до внесения изменений в Условия, применяются Условия в их действующей редакции.
3. Организатор имеет право вносить изменения в Условия в любое время при наличии хотя бы одного из следующих обстоятельств:
- необходимость приведения Условий в соответствие с положениями законодательства, рекомендаций, постановлений, вердиктов, решений, распоряжений или запретов уполномоченных органов государственной власти, касающихся Услуг;
- изменение (в том числе дополнение) Услуг;
- зизменение данных Организатора;
- предотвращение злоупотреблений;
- необходимость исправления опечаток или исправления нечетких или сомнительных формулировок, обнаруженных в Условиях;
- внедрение новых платформ или инструментов предоставления Услуг;
- изменения в процедурах, в том числе бронирования или предоставления Услуг.
4. Поставщик услуг будет информировать Получателей услуг о каждом изменении Условий путем направления соответствующего сообщения по электронной почте. Изменения в Условия вступают в силу с момента уведомления о них.
5.Условия вместе с приложениями постоянно доступны бесплатно по адресу Условия использования косметологической анкеты в форме, которая позволяет их получение, воспроизведение и запись с помощью телеинформационной системы, используемой Получателем услуг.
6. По всем вопросам, связанным с функционированием Услуги, просим обращаться к нам по электронному адресу kosmetolog@cosibella.com.ua.
7. В вопросах, не предусмотренных настоящими Условиями, применяются соответствующие положения польского законодательства.
8. Любые споры, связанные с использованием Услуг, разрешаются компетентными польскими судами.
9. Получатель услуг имеет возможность воспользоваться процедурой внесудебного урегулирования споров. Подробную информацию по этому поводу можно получить в офисах и на веб-сайте районных (городских) омбудсменов по вопросам защиты прав потребителей, общественных организаций, в уставные задачи которых входит защита прав потребителей, и Воеводских торговых инспекций.
Додаток №1 до Умов — Інформація про реалізацію права на відмову від договору та зразок заяви про відмову від договору
Додаток №1 у формат PDF
Ви маєте право розірвати цей договір протягом 14 днів без пояснення причин. Період відмови від договору закінчується через 14 днів з моменту укладення договору. Для того, щоб скористатися правом на відмову від договору, Ви повинні повідомити Cosibella Sp. z o.o. з офісом у Варшаві, вул. Ютшенкі 177, 02-231 Варшава, зареєстрована в Окружному суді у Варшаві, XIII Господарський Відділ, Національний судовий реєстр під номером KRS 0000832314, NIP: 5223180504, REGON: 385746050 про відмову від договору шляхом подання заяви. Ви можете скористатися типовим зразком заяви про відмову від договору, але це не є обов'язковим. Ви можете заповнити та надіслати заяву про відмову або будь-яку іншу недвозначну заяву електронною поштою на адресу: shop@cosibella.com.ua. Якщо ви скористаєтеся цим варіантом, ми невідкладно надішлемо вам підтвердження отримання вашого повідомлення про відмову від договору на надійному носії (наприклад, електронною поштою). Для того, щоб дотриматись строку розірвання договору, вам достатньо надіслати повідомлення про використання права на розірвання договору до закінчення періоду розірвання. Якщо ви відмовляєтеся від цього договору, ми відшкодуємо всі отримані від вас платежі не пізніше 14 днів з дня, коли ми отримаємо повідомлення про ваше рішення скористатися своїм правом на відмову від цього договору.
ЗАЯВА ПРО ВІДМОВУ ВІД ДОГОВОРУ, УКЛАДЕНОГО ДИСТАНЦІЙНО (заповнюється та надсилається лише у випадку, якщо ви бажаєте відмовитися від договору)
.... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .ПРІЗВИЩЕ, ІМ'Я, ПО БАТЬКОВІ ТА АДРЕСА КЛІЄНТА
Повідомляю про свою відмову від договору про надання послуги КОСМЕТОЛОГІЧНА АНКЕТА. .... .... ....
.... .... .... .... .... .... .... .... .... .... ... ДАТА ТА ПІДПИС КЛІЄНТА
Додаток №2 до Умов — Інформаційна клаузула
Згідно зі ст. 13 ч. 1 і ч. 2 Регламенту Європейського парламенту і Ради (ЄС) 2016/679 2016/679 від 27 квітня 2016 року про захист фізичних осіб у зв’язку з обробкою персональних даних і про вільний рух таких даних, та про скасування Директиви 95/46/ЄС (Загальний регламент про захист даних, або GDPR), повідомляю, що:
1. Адміністратором Ваших персональних даних є Cosibella Sp. z o.o. з офісом у Варшаві, внесений до Національного судового реєстру Окружним судом столиці Варшави у Варшаві – XIII комерційний відділ під номером 832314, адреса: вул. Ютшенкі 177, 02-231 Варшава, REGON 385746050, NIP 5223180504.
2. Персональні дані будуть оброблятися з метою надання Послуги Косметологічної консультації на підставі ст. 6 ч. 1 літ. a) i b), а також ст. 9 ч. 2 літ. a) GDPR, розгляду рекламації та захисту від можливих претензій Одержувача послуг щодо надання послуг через мережу Інтернет на підставі ст. 6 ч. 1 літ. f) GDPR.
3. Одержувачами персональних даних будуть наступні категорії одержувачів: бухгалтерія, постачальники послуг електронних платежів, банки, постачальники хмарних, юридичних та хостингових послуг.
4. Персональні дані Одержувачів послуг будуть оброблятися протягом часу, необхідного для виконання Послуги або до скасування Послуги, а також протягом періоду, необхідного для інших цілей обробки, тобто контролер даних зберігатиме персональні дані до закінчення терміну позовної давності за претензіями, що випливають з укладеного договору або наданої послуги, або протягом періоду, передбаченого окремими нормативними актами. Після закінчення обробки персональні дані Одержувача послуг будуть видалені або назавжди анонімізовані (процес, що унеможливлює ідентифікацію особи Одержувача послуг).
5. Ви маєте право на доступ до змісту ваших даних, а також право на виправлення, видалення, обмеження обробки, право на перенесення даних, право на заперечення проти обробки даних.
6. Обробка персональних даних відбувається на підставі наданої вами згоди, зазначеної у ст. 6, ч. 1 літ. a) чи ст. 9 ч. 2 літ. a) GDPR, ви маєте право відкликати свою згоду в будь-який час, не впливаючи на законність обробки, здійсненої на підставі вашої згоди до її відкликання.Обробка персональних даних відбувається на підставі наданої вами згоди, зазначеної у ст. 6, ч. 1 літ. a) чи ст. 9 ч. 2 літ. a) GDPR, ви маєте право відкликати свою згоду в будь-який час, не впливаючи на законність обробки, здійсненої на підставі вашої згоди до її відкликання.
7. Ви маєте право подати скаргу до наглядового органу, яким є Голова Управління з питань захисту персональних даних, вул. Ставки, 2, 00-193 Варшава.
8. Надання персональних даних з метою проведення косметологічної консультації є добровільним, але необхідним для укладення договору та надання послуги. Ненадання персональних даних призведе до неможливості надання послуги.
9. Ваші персональні дані не будуть передані до третіх країн (тобто за межі Європейської економічної зони).
10. На 20. На основі ваших персональних даних Адміністратор не буде приймати автоматизовані рішення щодо вас, в тому числі рішення, що є результатом профілювання.