Найпоширеніші запитання
Ви можете оформити замовлення в зручний для вас час на сайті або за допомогою нашого менеджера в
робочий час (Пн-Пт: 9:00-17:00) за телефоном +380914818860.
Ви також
можете написати в чат на сайті,
на електронну адресу shop@cosibella.com.ua або в соціальних мережах Instagram чи
Facebook.
Якщо ви вже оформили замовлення і хочете відредагувати список товарів, адресу доставки чи дані одержувача, зверніться до нашого менеджера в робочий час (Пн-Пт: 9:00-17:00) за телефоном +380914818860 або напишіть на електронну адресу shop@cosibella.com.ua до моменту відправлення посилки.
Ви можете здійснити оплату онлайн на нашому сайті за допомогою системи PayU або обрати спосіб оплати при отриманні у відділенні Нової Пошти.
Ні. На даний момент банківський переказ можливий тільки на польський рахунок компанії.
Наразі діє два способи доставки: на робочі відділення Нової Пошти та кур’єром Meest ПОШТА
-
Службою Nova Post Polska (лише для ПЕРЕДОПЛАЧЕНИХ ЗАМОВЛЕНЬ):
Вартість замовлення
Нова Пошта у відділення і поштомати
до 1399 грн 69 грн 1400-1999 грн 39 грн від 2000 грн 0 грн Служба Nova Post Polska доставляє з нашого польського складу в Україну лише передоплачені посилки , які потім відправляються по Україні Новою Поштою. Цей спосіб доставки є швидким та зручним, бо ви отримаєте своє замовлення вже через 3–5 робочих днів та зможете забрати його навіть з поштомата (також є варант доставки у відділення Нової Пошти). -
Службою Meest ПОШТА (для замовлень з післяплатою та передоплатою):
Вартість замовлення
Meest Пошта кур'єр
Meest Пошта (у відділення Нової Пошти)
до 499 грн 109 грн 89 грн 500-1199 грн 89 грн 69 грн 1200-1399 грн 69 грн 69 грн від 1400 грн 29 грн 29 грн Вартість замовлення
У відділення Meest Пошта
до 1399 грн 59 грн від 1400 грн 29 грн Ви можете обрати адресну доставку кур’єром або у відділення Meest ПОШТА. Також служба Meest ПОШТА доставляє посилки з нашого польського складу до Львова, де передає їх Новій Пошті. Тому ви можете обрати доставку у відділення Нової Пошти. Термін доставки становить 5–9 робочих днів.
Всі посилки доставляються з Варшави орієнтовно протягом 5-9 робочих днів.
Від дня прибуття на відділення Нової Пошти посилка зберігається 4 дні, а на 5 день здійснюється
автоповернення.
Якщо ви не встигаєте забрати посилку, зв'яжіться з нашим менеджером в робочий
час
(Пн-Пт: 9:00-17:00) за телефоном +380914818860 або напишіть на
електронну адресу
shop@cosibella.com.ua, щоб продовжити термін зберігання
посилки на пошті.
Замовлення можна анулювати у нашого менеджера в робочий час (Пн-Пт: 9:00-17:00) за телефоном +380914818860 або написати на електронну адресу shop@cosibella.com.ua.
Так, у нас є програма лояльності для зареєстрованих клієнтів. Пункти накопичуються, коли ви робите замовлення через особистий акаунт. Кількість пунктів залежить від суми замовлення. Додатково пункти можна отримати, підписавшись на розсилку або залишаючи відгуки на придбані товари. Детальну інформацію про нашу програму лояльності ви можете дізнатися, перейшовши за посиланням: https://cosibella.com.ua/програма_лояльності
Ви можете обміняти накопичені пункти на знижку. Розмір знижки залежить від кількості пунктів. Також ви можете купувати товари за пункти, накопичивши необхідну кількість пунктів для придбання бажаного товару.
Якщо товару немає в наявності, ви можете підписатися на повідомлення про його надходження, натиснувши кнопку "Повідомити про наявність", яка знаходиться над ціною товару. Одноразове сповіщення прийде вам на електронну пошту, коли засіб знову буде доступним.
Кінцевий термін придатності знаходиться на упаковці засобу. Термін придатності, зазначений виробником, означає гарантію збереження заявлених властивостей засобу протягом зазначеного періоду. Таке маркування необхідне для косметики з терміном придатності менше, ніж 30 місяців. Якщо термін придатності косметичного засобу перевищує 30 місяців, виробник має право не вказувати термін придатності. В цьому випадку необхідний знак PAO (період після відкриття).
Так, звісно. Наші косметологи підберуть для вас індивідуальний догляд. Ви можете отримати консультацію в робочий час (Пн-Пт: 9:00-17:00) за телефоном +380914818860, в соціальних мережах, написати на електронну адресу shop@cosibella.com.ua або заповнити Анкету для підбору індивідуального догляду.
Так, всі консультації, надані нашими косметологами, безкоштовні! :)
Ні, наш склад і стаціонарний магазин знаходяться в Польщі.
Так, вся продукція на нашому сайті оригінальна. Наша компанія володіє усіма відповідними документами та сертифікатами якості. Також ми є офіційними представниками брендів The Ordinary, NIOD і Timeless в Україні.
У зв'язку з великим попитом на продукцію The Ordinary у всьому світі, поставки здійснюються нерегулярно, приблизно кожні два тижні. Іноді деякі продукти доводиться чекати довше. На жаль, ми не можемо на це вплинути.
Ми є офіційним дистриб'ютором бренду The Ordinary в Україні, тож продаємо засоби за тими ж цінами, що вказані на сайті виробника DECIEM. Інформацію про те, що ми є представниками бренду, ви можете знайти, перейшовши за посиланням: https://deciem.com/en-us/find-us#
Ознайомтеся з нашим розділом на сайті Travel версії та мініатюри, де зібрані маленькі обсяги та пробні версії продуктів різних брендів. Крім того, час від часу ми додаємо пробники до замовлення як подарунок, якщо вони є в наявності на нашому складі :)