Найпоширеніші запитання
1. Як зробити замовлення?
Ви можете оформити замовлення в зручний для вас час на сайті або за допомогою нашого менеджера в робочий час (Пн-Пт: 9.00-16.00) за телефоном +380914818860. Ви також можете написати в чат на сайті, на електронну адресу shop@cosibella.com.ua або в соціальних мережах Instagram чи Facebook.
2. Як відредагувати замовлення після оформлення?
Якщо ви вже оформили замовлення і хочете відредагувати список товарів, адресу доставки чи дані одержувача, зверніться до нашого менеджера в робочий час (Пн-Пт: 9.00-16.00) за телефоном +380914818860 або напишіть на електронну адресу shop@cosibella.com.ua до моменту відправлення посилки.
3. Як оплатити замовлення?
Ви можете здійснити оплату онлайн на нашому сайті за допомогою системи PayU або обрати спосіб оплати при отриманні у відділенні Нової Пошти.
4. Можна зробити переказ коштів на рахунок Приватбанку?
Ні. На даний момент банківський переказ можливий тільки на польський рахунок компанії.
5. Які можливі способи доставки?
Наразі діє два способи доставки: на робочі відділення Нової Пошти та кур’єром Meest ПОШТА
Вартість доставки по Україні Новою Поштою
Вартість замовлення |
Вартість доставки - відділення Нова Пошта |
Вартість доставки - кур’єр Meest ПОШТА |
до 499 грн |
99 грн |
119 грн |
500 - 1199 грн |
79 грн |
99 грн |
1200 - 1499 грн |
49 грн |
79 грн |
від 1500 |
безкоштовна |
безкоштовна |
6. Як довго чекати посилку?
Всі посилки доставляються з Варшави орієнтовно протягом 5-9 робочих днів.
7. Скільки днів посилка зберігається на пошті? Що робити, якщо я не встигаю забрати посилку?
Від дня прибуття на відділення Нової Пошти посилка зберігається 4 дні, а на 5 день здійснюється автоповернення. Якщо ви не встигаєте забрати посилку, зв'яжіться з нашим менеджером в робочий час (Пн-Пт: 9.00-16.00) за телефоном +380914818860 або напишіть на електронну адресу shop@cosibella.com.ua, щоб продовжити термін зберігання посилки на пошті.
8. Як анулювати замовлення?
Замовлення можна анулювати у нашого менеджера в робочий час (Пн-Пт: 9.00-16.00) за телефоном +380914818860 або написати на електронну адресу shop@cosibella.com.ua.
9. Чи є у вас програма лояльності?
Так, у нас є програма лояльності для зареєстрованих клієнтів. Пункти накопичуються, коли ви робите замовлення через особистий акаунт. Кількість пунктів залежить від суми замовлення. Додатково пункти можна отримати, підписавшись на розсилку або залишаючи відгуки на придбані товари. Детальну інформацію про нашу програму лояльності ви можете дізнатися, перейшовши за посиланням:
https://cosibella.com.ua/програма_лояльності
10. Як я можу скористатися накопиченими пунктами?
Ви можете обміняти накопичені пункти на знижку. Розмір знижки залежить від кількості пунктів. Також ви можете купувати товари за пункти, накопичивши необхідну кількість пунктів для придбання бажаного товару.
11. Що робити, якщо товару немає в наявності?
Якщо товару немає в наявності, ви можете підписатися на повідомлення про його надходження, натиснувши кнопку "Повідомити про наявність", яка знаходиться над ціною товару. Одноразове сповіщення прийде вам на електронну пошту, коли засіб знову буде доступним.
12. Де знайти термін придатності засобу?
Кінцевий термін придатності знаходиться на упаковці засобу. Термін придатності, зазначений виробником, означає гарантію збереження заявлених властивостей засобу протягом зазначеного періоду. Таке маркування необхідне для косметики з терміном придатності менше, ніж 30 місяців. Якщо термін придатності косметичного засобу перевищує 30 місяців, виробник має право не вказувати термін придатності. В цьому випадку необхідний знак PAO (період після відкриття).
13. Чи можете ви допомогти підібрати індивідуальний догляд за моєю шкірою?
Так, звісно. Наші косметологи підберуть для вас індивідуальний догляд. Ви можете отримати консультацію в робочий час (Пн-Пт: 9.00-16.00) за телефоном +380914818860, в соціальних мережах, написати на електронну адресу shop@cosibella.com.ua або заповнити Анкету для підбору індивідуального догляду.
14. Консультація косметолога безкоштовна?
Так, всі консультації, надані нашими косметологами, безкоштовні! :)
15. Чи є у вас стаціонарний магазин в Україні?
Ні, наш склад і стаціонарний магазин знаходяться в Польщі.
16. Чи оригінальна продукція у вашому магазині?
Так, вся продукція на нашому сайті оригінальна. Наша компанія володіє усіма відповідними документами та сертифікатами якості. Також ми є офіційними представниками брендів The Ordinary, NIOD і Timeless в Україні.
17. Як часто приїжджають поставки The Ordinary?
У зв'язку з великим попитом на продукцію The Ordinary у всьому світі, поставки здійснюються нерегулярно, приблизно кожні два тижні. Іноді деякі продукти доводиться чекати довше. На жаль, ми не можемо на це вплинути.
18. Чому у вас такі низькі ціни на продукцію The Ordinary?
Ми є офіційним дистриб'ютором бренду The Ordinary в Україні, тож продаємо засоби за тими ж цінами, що вказані на сайті виробника DECIEM. Інформацію про те, що ми є представниками бренду, ви можете знайти, перейшовши за посиланням: https://deciem.com/en-us/find-us#
19. Чи є у вас пробники?
Ознайомтеся з нашим розділом на сайті Travel версії та мініатюри, де зібрані маленькі обсяги та пробні версії продуктів різних брендів. Крім того, час від часу ми додаємо пробники до замовлення як подарунок, якщо вони є в наявності на нашому складі :)