Правила Програми лояльності
- Загальні положення
- Цей документ, далі «Правила», визначає правила функціонування та участі в Програмі лояльності, а також регулює, зокрема, правила нарахування та списання Балів, рекламацій та скасування Балів, нарахованих за покупки продуктів.
- Програма спрямована виключно на зареєстрованих Користувачів Інтернет-магазину Cosibella.
- Правила набирають чинності з 16.05.2025 і діють до моменту їх завершення, про що Організатор повідомить Учасників не менше ніж за два (2) місяці до запланованої дати через лист, надісланий Учасникам електронною поштою.
- Правила доступні до завантаження на сайті: https://cosibella.com.ua/uk/about/programa-loial-nosti-cosibella-1575
- Визначення
- Організатор – Cosibella sp. z o.o., з офісом у Варшаві на вул. Ютшенкі 177, 02-231 Варшава, внесений до Реєстру підприємців Національного судового реєстру Окружним судом Варшави, XIII Господарський Відділ Національного судового реєстру під номером KRS: 832314, NIP: 5223180504, REGON: 38574605000000, статутний капітал — 350 000,00 злотих.
- Користувач - споживач, який здійснює покупки в Cosibella без реєстрації облікового запису або має зареєстрований обліковий запис, але не є учасником Програми лояльності та/або Реферальної програми.
- Учасник – кожен користувач, який зареєстрував обліковий запис і приєднався до Програми лояльності та/або Реферальної програми.
- Бали – функціональність Інтернет-магазину Cosibella, де відображаються обрані продукти Учасника та де Учасник може редагувати дані замовлення, в тому числі кількість придбаних продуктів та визначати певні умови договору купівлі-продажу, зокрема, спосіб доставки, а також збирати або обмінювати Бали на знижки чи продукти.
- Кошик – функціональність Інтернет-магазину Cosibella, де відображаються обрані продукти Учасника та де Учасник може редагувати дані замовлення, в тому числі кількість придбаних продуктів та визначати певні умови договору купівлі-продажу, зокрема, спосіб доставки, а також збирати або обмінювати Бали на знижки чи продукти.
- Інтернет-магазин Cosibella – платформа, що пропонує продаж Товарів, доступна за адресою: www.cosibella.com.ua, якою керує Cosibella sp. z o. o. з офісом у Варшаві, внесений до Реєстру Національного судового реєстру Окружним судом Варшави — XIII Господарський Відділ під номером 832314, адреса: вул. Мінеральна 15A, будинок D3, 02-274 Warszawa, REGON 385746050, NIP 5223180504.
- Програма - Програма лояльності Організатора, метою якої є винагорода Учасників за покупки та активності, пов'язані з пропозицією Організатора, які дозволяють накопичувати Бали в Інтернет-магазині Cosibella.
- Реферальна програма - інтегральна частина Програми лояльності Організатора, метою якої є винагорода Учасників за покупки Користувачів, здійснені за реферальними посиланнями, які дають можливість накопичувати Бали в інтернет-магазині Cosibella.
- Споживач – повнолітня фізична особа, яка має повну цивільну дієздатність та здійснює в Інтернет-магазинах і стаціонарних магазинах Cosibella покупку, що не пов'язана безпосередньо з її підприємницькою або професійною діяльністю. Положення, що стосуються Споживача, викладені в цих Правилах, застосовуються також до фізичної особи, яка укладає договір, безпосередньо пов'язаний з її підприємницькою діяльністю, коли зі змісту договору випливає, що він не має для цієї особи професійного характеру, що випливає, зокрема, з предмета її підприємницької діяльності, доступ до якого надається на підставі положень Центрального реєстру та Відомостях про підприємницьку діяльність. Організатор щоразу перевірятиме, чи договір, укладений фізичною особою, яка реалізує свої права, передбачені цими Правилами, безпосередньо пов'язані з її підприємницькою діяльністю, має для неї професійний характер, зокрема, шляхом аналізу кодів PKD, зазначених у Центральному реєстрі та Відомостях про підприємницьку діяльність.
- GDPR (англ. General Data Protection Regulation) - Регламент Європейського Парламенту та Ради (ЄС) від 27 квітня 2016 року про захист фізичних осіб у зв'язку з обробкою персональних даних і про вільний експорт таких даних, та про скасування Директиви 95/46/ЄС (загальний регламент про захист даних).
- Амбасадор – Споживач, який зареєстрував обліковий запис в Інтернет-магазині Cosibella та приєднався до Реферальної програми на умовах Правил.
- Умови участі в Програмі лояльності
- Перед здійсненням покупки з використанням Балів Учасник повинен ознайомитися Правилами та прийняти їхні положення. Щоб прийняти Правила, необхідно поставити галочку у відповідному чекбоксі. Чекбокс з'явиться на екрані:
- після входу в магазин cosibella.com.ua,
- зареєстрованим Учасникам, які не прийняли правила програми лояльності в момент початку свого шляху в магазині,
- під час реєстрації нового користувача в магазині cosibella.com.ua,
- на етапі замовлення в кошику при оформленні замовлення, але тільки для зареєстрованих осіб, які ще не прийняли правила.
- У разі відмови прийняти положення Правил у їхній чинній редакції накопичені на рахунку Учасника Бали лояльності будуть анульовані. Користувач може повторно приєднатися до Програми лояльності, поставивши галочку й погодившись з Правилами на комунікаті Програми лояльності. Повторне приєднання не призводить до відновлення кількості накопичених Балів лояльності. Кожне скасування згоди з Правилами призводить до анулювання кількості Балів лояльності.
- Участь у Програмі лояльності безплатна.
- Програма полягає в нарахуванні Балів Учасникам, які оформлюють замовлення в Інтернет-магазині Cosibella, а також які беруть участь у Реферальній програмі, відповідно до правил, визначених у § 4.
- Приєднання до Програми лояльності відбувається шляхом прийняття Правил магазину разом з додатками, відповідно до правил, визначених у п. 1.
- Учасник Програми лояльності зобов'язаний надати правдиві персональні дані та оновлювати їх у разі будь-яких змін.
- Бали, нараховані в рамках Програми, чинні протягом усього терміну дії Програми лояльності.
- Учасник має право відмовитися від участі в Програмі лояльності в будь-який момент. Це можна зробити в особистому кабінеті, знявши галочку біля згоди прийняти правила після її попереднього зазначення, на комунікаті Програми лояльності. Це можна зробити на сайті cosibella.com.ua в Інтернет-магазині Cosibella.
- Організатор залишає за собою право негайно виключити Учасника з Програми лояльності у разі будь-яких зловживань або дій, що суперечать Правилам, зокрема у випадку:
- зазначення несправжніх персональних даних або неправдивої інформації під час реєстрації,
- використання облікового запису іншої особи без її згоди,
- шахрайство, у тому числі втручання в систему Балів або інші механізми Програми,
- розсилання, заміни або переписування файлів cookies;
- порушення правил етики та доброї моралі щодо інших Учасників або Організатора.
- Організатор залишає за собою право негайно виключити Амбасадора з Реферальної програми у разі будь-яких зловживань або дій, що порушують законодавство або ці Правила, зокрема у випадку:
- використання недозволених методів просування, зокрема Black hat SEO (неетичні методи, які не відповідають рекомендаціям розробників пошукових систем);
- використання brand-bidding (маркетингова стратегія, яка передбачає використання назви бренду Організатора як ключового слова у рекламних системах, таких як Google або інших платних рекламних системах);
- шахрайства, у тому числі маніпулювання системою накопичення Балів лояльності або іншими механізмами Програми;
- порушення правил етики та доброї моралі щодо інших Амбасадорів або Організатора;
- публікації пропозицій на сайтах, що містять зображення або контент, який порушує правила етики спілкування, а особливо: вульгарні, непристойні, порнографічні, образливі, ненависницькі, шкідливі, переслідувальні, расистські, дискримінаційні;
- публікації контенту, який порушує чинне законодавство, у тому числі закон про захист персональних даних, закон про авторське право або закон про інтелектуальну власність;
- генерації несправжнього трафіку за допомогою відстежувальних ботів або автоматизованих кліків;
- розсилання, заміни або переписування файлів cookies;
- організації поштових кампаній, які вважаються «спамом» (надсилання електронних листів без явної згоди одержувача);
- вимкнення відстеження згенерованих Реферальних посилань через атрибут «no-follow»;
- вчинення інших дій, що призводять до несправедливого збільшення винагороди Амбасадора;
- зазначення несправжніх персональних даних або неправдивої інформації під час реєстрації;
- використання облікового запису іншої особи без її згоди.
- Після завершення Програми у порядку, зазначеному в § 1 п. 3, § 3 п. 8 i 9 Програми лояльності, Бали втрачають чинність і не можуть бути використані.
- Умови нарахування Балів
- Учасники Програми накопичують Бали за певні активності на сайтах Організатора, такі як:
- Покупка продуктів: 1 бал за кожну реально витрачену 1,00 грн (після врахування знижок та акцій);
- Публікація відгуку на продукт в Магазині, підтверджений Організатором: 350 балів;
- Перша підписка на розсилку: 100 балів;
- Перша реєстрація в Програмі лояльності: 400 балів;
- Бали, пов'язані з участю в Реферальній програмі.
- Учасник має право залишити відгуки на будь-яку кількість придбаних продуктів. Однак Учасник може залишити лише один відгук на кожний окремий продукт, незалежно від того, скільки разів він придбав цей продукт. Організатор має право відхилити відгук у випадках, зазначених у Правилах інтернет-магазину Cosibella, доступних за посиланням: hhttps://cosibella.com.ua/uk/about/pravila-magazinu-cosibella-com-ua-68
- Кожен продукт в магазині містить інформацію про кількість Балів, нарахованих за його придбання та кількість Балів, необхідну для його придбання. При цьому загальна вартість Балів за замовлення розраховується з урахуванням знижок та акцій.
- Сума Балів лояльності відображається на панелі Учасника в Інтернет-магазині Cosibella.
- Якщо Учасник відмовився від договору купівлі-продажу і повернув продукт, Бали за замовлення автоматично віднімаються з рахунку після обробки повернення. Якщо Учасник скористався знижкою на замовлення (обміняв Бали на знижку), то у випадку повернення цього замовлення використані Бали втрачаються. Процес розгляду рекламації не впливає на кількість Балів.
- Бали в розумінні чинного законодавства не є електронним платіжним інструментом, а також не є електронною платіжною карткою.
- Бали не підлягають повному або частковому обміну на грошові кошти (готівку або банківський переказ).
- Амбасадори Реферальної програми збирають Бали за покупки, здійснені Споживачами, які оформили замовлення за реферальним посиланням. Бали будуть відображатися на панелі Амбасадора в розділі «Ваші кошти для використання» як очікувані протягом 48 год з моменту створення замовлення. Через 14 днів з моменту придбання продуктів, у зв'язку з необхідністю врахувати можливість розірвання договору купівлі-продажу та повернення продуктів, Бали стануть доступними для використання.
- За кожне замовлення, здійснене Споживачем за реферальним посиланням, Амбасадор отримує Бали лояльності в розмірі 5% від загальної вартості замовлення (без урахування вартості доставки).
- У разі повного повернення замовлення нараховані Бали будуть анульовані. Якщо замовлення повертається частково, кількість Балів зменшується пропорційно.
- Бали в розумінні чинного законодавства не є електронним платіжним інструментом, а також не є електронною платіжною карткою. Бали не підлягають повному або частковому обміну на грошові кошти (готівку або банківський переказ).
- Бали Амбасадора у Реферальній програмі нараховуються в розмірі 5% від загальної вартості замовлення (без урахування вартості доставки), зробленого за реферальним посиланням. 1 грн — 50 балів.
- Період часу, протягом якого Організатор приймає продаж як продаж Амбасадора, тобто час від моменту переходу за реферальним посиланням до моменту здійснення покупки в магазині cosibella.com.ua, становить 90 днів.
- Умови використання Балів
- Бали можна обміняти на знижки або продукти, відповідно до конвертації: 50 балів = 1,00 грн.
- Бали можна обміняти на знижки або придбати продукти, позначені як доступні за адресою:https://cosibella.com.ua/uk/forpoints/produkt-za-punkti?forpoints=y.
- Реалізація знижок за Бали та обмін Балів на продукти в Магазині можлива лише для зареєстрованих та авторизованих Учасників.
- Реалізація знижок за Бали та обмін Балів на продукти в Магазині можлива в кошику та у вкладці «Переваги для постійних клієнтів»/«Мої знижки». Знижки за Бали не сумуються з іншими акціями або промокодами, якщо інше не зазначено в окремих правилах. Щоб мати змогу скористатися знижкою за Бали, у кошику повинен бути принаймні один продукт, який буде придбаний за грошові кошти (ГРН).
- Коли продукт додається до Кошика з опцією покупки за Бали, доступною при натисканні кнопки «КУПИТИ ЗА БАЛИ» на карті продукту, цей продукт відображається в Кошику як такий, що доступний для покупки за певну кількість Балів. Вартість продукту в Балах відображається поруч з його назвою, і Учасник Програми має можливість підтвердити покупку за Бали на етапі завершення оформлення замовлення. Для уникнення непорозумінь Магазин пояснює, що в отриманому клієнтом рахунку-фактурі такий продукт буде позначений як придбаний за 1 грн, а знижка буде розрахована таким чином, що цю 1 грн буде вирахувано з іншого продукту.
- Бали, накопичені в рамках Програми в конкретному Інтернет-магазині Cosibella, не можуть бути використані в інших, іноземних інтернет-магазинах під доменом Організатора.
- Бали можна використовувати до завершення Програми лояльності.
- Спеціальні акції
- Організатор може запроваджувати спеціальні акції, в рамках яких додаткові Бали нараховуватимуться за певні дії (наприклад, більша кількість Балів за підписку на розсилку).
- Кожна акція буде регулюватися окремими правилами, доступними на сайті Організатора.
- Процедура рекламації
- Рекламації, що стосуються функціонування Програми лояльності, можна подавати за електронною поштою на адресу: shop@cosibella.com.ua
- Рекламації, що стосуються функціонування Реферальної програми, зокрема, реферальних посилань та нарахованих на основі їхньої роботи Балів лояльності Амбасадора, можна подавати за електронною поштою на адресу: shop@cosibella.com.ua
- Рекламація повинна містити ім'я та прізвище Учасника або Амбасадора, у тому числі адресу електронної пошти, причину та обґрунтування рекламації, а також конкретну вимогу Учасника або амбасадора, пов'язану з поданням рекламації. Якщо це можливо і доцільно, до рекламації слід додати документи або фотографії, які обґрунтовують рекламацію і можуть бути корисними в розгляді рекламації.
- Якщо дані або інформація, подані в рекламації, потребують доповнення, перед початком розгляду рекламації Організатор попросить Учасника або Амбасадора, який подав рекламацію, доповнити її в зазначеному обсязі.
- Організатор розглядає рекламацію протягом 14 календарних днів з дати отримання належним чином оформленої рекламації. У разі відхилення рекламації Організатор повідомить про це Учасника або Амбасадора із зазначенням причин такого рішення. Організатор не приймає жодні посилки, відправлені назад післяплатою.
- Організатор повідомить особу, яка подала рекламацію, про результат розгляду електронною поштою.
- У разі відхилення рекламації Споживач може скористатися позасудовими способами розгляду рекламацій і вирішення спорів, зокрема:
- звернутися до постійного примирного споживчого суду, що діє при торговій інспекції в Польщі;
- подати заяву до воєводського інспектора торгової інспекції в Польщі для ініціювання медіаційного провадження;
- скористатися безплатною допомогою у сфері позасудового вирішення спорів і стягнення претензій в Польщі, у громадських організаціях, що займаються захистом прав споживачів.
- Захист персональних даних
- Організатор є адміністратором персональних даних Споживачів, Учасників та осіб, зазначених Учасниками як адресати замовлень.
- Організатору можна написати листа на електронну адресу: shop@cosibella.com.ua
- Персональні дані обробляються Організатором згідно з чинним законодавством і виключно для цілей, пов'язаних з діяльністю Організатора у сфері: надання послуги Програми, проведення комунікації з Учасниками та розгляду рекламацій, а також у сфері звітності проведеної діяльності та операцій, пов’язаних з юридичним і бухгалтерсько-обліковим обслуговуванням Організатора.
- Персональні дані обробляються на підставі:
- ст. 6 ч. 1 п. b GDPR, а саме: виконання договору між Організатором та Користувачем, пов’язаного з організацією Програми лояльності на умовах, визначених у цих Правилах, зокрема: врахування Балів під час здійснення покупок, використання Балів для придбання продуктів або отримання знижок, ведення комунікації, розгляд рекламації.
- ст. 6 ч. 1 п. f GDPR, а саме: законного інтересу Організатора, зокрема для захисту від претензій або у випадку надання Учасниками даних третіх осіб — зазначення адреси доставки іншої особи.
- ст. 6 ч. 1 п. c GDPR, а саме: обробка даних є необхідною для виконання юридичних зобов’язань, покладених на адміністратора, зокрема зобов’язань щодо звітності, бухгалтерського та податкового обліку.
- Надання персональних даних Організатору є добровільним, проте ненадання персональних даних призведе до неможливості створення облікового запису в Інтернет-магазині Cosibella, здійснення покупок та їх ефективної доставки, а також можливості використання Балів.
- Одержувачами персональних даних Учасників є: постачальники інформаційних систем, необхідних для належного функціонування Інтернет-магазину Cosibella, а також суб'єкти, що надають послуги Організатору (бухгалтерські фірми, юридичні компанії, постачальники хостингових та хмарних послуг). Одержувачами можуть бути також суб'єкти, які мають право на отримання даних відповідно до чинного законодавства, у тому числі компетентні судові органи.
- Персональні дані можуть передаватися до третіх країн (за межі держав, що входять до Європейського Союзу) для даних, які обробляються певними одержувачами, при цьому вищезгадані суб'єкти гарантують, що дані обробляються відповідно до чинного законодавства.
- Персональні дані зберігаються протягом періоду, необхідного для здійснення заходів, необхідних для реалізації Програми лояльності, накопичення та використання Балів, а також інших заходів, зазначених в Правилах. Після закінчення цього періоду дані можуть оброблятися на підставі: юридичних зобов’язань Організатора (щодо зберігання бухгалтерських та звітних документів, протягом строку, передбаченого законодавством), або юридично обґрунтованого інтересу (захист від претензій, які Учасник може мати до Організатора, настільки довго, наскільки такі претензії можуть бути пред'явлені Учасником).
- Організатор забезпечує особам, чиї персональні дані він обробляє, реалізацію прав, передбачених законодавством, зокрема права на доступ до змісту своїх персональних даних, їх виправлення, зміну, видалення або перенесення, а також права вимагати обмеження обробки персональних даних та заперечувати проти такої обробки відповідно до умов, визначених законодавством. Крім того, у разі добровільного надання згоди на обробку персональних даних кожна особа має право відкликати свою згоду в будь-який момент. Кожна особа, чиї дані обробляються, також має право подати скаргу до Голови Управління з питань захисту персональних даних, вул. Ставки 2, 00-193 Варшава.
- Персональні дані Учасників та інших осіб, чиї дані були надані Учасником, захищаються Організатором від доступу неуповноважених осіб, а також від інших випадків розголошення, втрати чи несанкціонованої зміни зазначених даних та інформації шляхом застосування відповідних технічних та організаційних заходів безпеки.
- У питаннях, що стосуються обробки персональних даних та не врегульовані цими Правилами, застосовуються відповідні положення Політики конфіденційності, що діють в кожному з Інтернет-магазинів Cosibella.
- Комунікація з Організатором
- Усі повідомлення та інша кореспонденція, пов’язана з реалізацією Програми, повинні надсилатися Організатору на електронну адресу shop@cosibella.com.ua або в письмовій формі, через відправлення рекомендованого листа на адресу для кореспонденції Організатора, яка на дату опублікування цих Правил є наступною: ul. Mineralna 15 будинок D3, 02-274 Warszawa.
- У рамках Програми лояльності Учасник може звернутися до Організатора за роз’ясненнями за номером: +380914818860 та електронною адресою: shop@cosibella.com.ua. З питань, що стосуються Реферальної програми, зокрема, функціонування реферальних посилань і способу нарахування Балів лояльності, Учасник або Амбасадор може звернутися на адресу електронної пошти: shop@cosibella.com.ua.
- У разі зміни адреси для кореспонденції Організатор повідомить про цей факт Учасників у порядку, визначеному цими Правилами.
- Кінцеві положення
- Програма лояльності не є азартною грою, зокрема лотереєю, результат якої залежить від випадку, парі або будь-якою іншою формою, до якої застосовуються положення закону від 19 листопада 2009 року про азартні ігри (Dz. U. від 2023 р. п. 227 з наступними змінами).
- Організатор залишає за собою право вносити зміни до Правил, зокрема у наступних випадках:
- зміни в чинному законодавстві,
- впровадження нових правил і призів у рамках Програми,
- зміни, що стосуються діяльності Організатора або структури Програми.
- Зміни до Правил набувають чинності з дати, визначеної Організатором, яка не може бути коротшою, ніж 14 днів з моменту оголошення змін.
- Про всі зміни до Правил Організатор повідомить Учасників електронною поштою та через оголошення на сайті:https://cosibella.com.ua або інші доступні канали комунікації.
- У разі невідповідності положень Правил з обов'язковими положеннями законодавства замість таких положень Правил застосовуються відповідні положення законодавства, а решта положень Правил залишаються чинними.