Наші бренди
HairTry — це авторський бренд, створений командою Cosibella, який використовує холістичний підхід до догляду за волоссям та шкірою голови. Його мета — зосередитися на шкірі голови, яка є ключем до красивого та здорового волосся.
Бренд фокусується на розв'язанні конкретних проблем шкіри й працює в різних напрямках, незалежно від статі та віку.
Бренд HairTry був створений у відповідь на потреби клієнтів, які шукають продукти з перевіреною дією, цікавими активними компонентами та доступними цінами.
Його винекненню посприяла Ізабела Беднарчик, яка вже багато років співпрацює з компанією Cosibella. Ізабела — інженерка косметичної хімії та спеціалістка з трихології, тому вона змогла застосувати свої знання в процесі розробки продуктів.
Ізабела Беднарчик
Інженерка косметичної хімії,
спеціалістка з трихології
HairTry виник із бажання створювати продукти з конкретною дією та простим використанням. Ми хотіли розробити косметику, яка б розв'язувала проблеми, з якими інші продукти на ринку не справлялися.
У бренді HairTry ми поєднали трихологічні знання з підходом справжніх фанатів догляду за волоссям. Ми дбаємо про здоров'я шкіри голови, її мікробіом та правильне очищення, але не забуваємо розділяти волосся за пористістю чи підтримувати PEH-баланс.
Ми використовуємо в продуктах активні компоненти з науково підтвердженою дією, які дають помітні результати й фокусуються на даній проблемі. Також ми приділили особливу увагу комфорту використання продуктів — нам важливо, щоб ними було приємно й легко користуватися.
Разом з нашими власними брендами, HairTry та SkinTra, ми ведемо проекологічну діяльність. Ми підтримуємо проєкт SeedBalls Kenya, який бореться зі змінами клімату в регіоні Кенії, найбільш вразливому до цих змін. SeedBalls Kenya озеленює великі території нетрадиційним способом: він розкидає кульки з вугільного пилу із насінням рослин. Один продукт HairTry = приблизно 20 кульок.
Ми також підтримуємо проєкт ReSea (Ocean Waste Plastic Foundation) - організацію, яка збирає пластик з океану біля узбережжя Індонезії, а потім переробляє його. Це проєкт, який дбає не тільки про довкілля, а й про місцеву громаду, забезпечуючи стабільну та чесну роботу. За кожну виготовлену упаковку косметики HairTry з океану виловлюється маса пластику, яка дорівнює вазі цієї упаковки.
Також, коли ми виготовляємо пробники засобів HairTry, то переказуємо пожертву у фонд Plastic Bank. Ця пожертва еквівалентна вилову такої кількості пластику, яку ми випускаємо в обіг, виготовляючи пробники.
Косметика HairTry не тестується на тваринах — ця практика заборонена в усьому Європейському Союзі.
Бестселерами бренду HairTry стали: розігріваючий лосьйон Babyhair Fever, кислотний пілінг Acid Queen та очищувальний шампунь Take Off The Sebum.
У чому полягають основні переваги та унікальні особливості продукції бренду.
Продукти бренду HairTry гарантують швидкий і помітний результат за короткий період використання. Вони спрямовані на різноманітні потреби клієнтів, щоб кожен міг підібрати правильний догляд. Продукти HairTry роблять волосся міцним та м'яким, що підвищує впевненість у собі та покращує самопочуття.
Опираючись на наш великий досвід, косметологи Cosibella створили сучасний бренд косметики для догляду за шкірою.
SkinTra представила продумані формули, які точно відповідають потребам клієнтів. Продукція SkinTra дозволяє в домашніх умовах досягти ефекту, схожого на косметологічні процедури.
Як з'явився бренд і хто його створив?
Ідея створення бренду з'явилася наприкінці 2019 року. На той час Наталія Задроґа, засновниця бренду, працювала косметологом і проводила косметологічні консультації. Так вона дізналася про потреби клієнтів.
Маючи глибокі знання в галузі косметичного права та хімії, вона розпочала перші переговори з директором Cosibella про створення власного бренду. Протягом наступних місяців розмови почали переростати в дії — так народилася SkinTra.
Наталія Задроґа
Магістерка інженерії косметичних технологій
Що змотивувало та надихнуло створити бренд?
Перш за все, ми хотіли створити якісну косметику з дієвим складом і потужними доглядовими властивостями. Наша мета полягала в тому, щоб кожен, незалежно від статі, віку чи типу шкіри, міг знайти щось для себе серед наших продуктів. SkinTra — це відповідь на потреби шкіри наших клієнтів.
Які ключові компоненти використовуються в продуктах бренду і чому вони важливі?
Залежно від дії та активних компонентів, наші продукти можна розділити на три групи:
- біла етикетка → базові продукти, мастхев кожного догляду, а саме: засоби для вмивання, захисту від сонця або зволожувальні креми,
- рожева етикетка → багатофункціональні продукти, також для чутливої шкіри. Містять переважно заспокійливі та пом'якшувальні компоненти, такі як: цераміди, бета-глюкан або пантенол.
- чорні етикетки → високоактивні продукти, такі як: кислоти, вітамін С або ретиналь.
Ми віримо, що шкіра у всіх людей різна і потребує різного догляду. Саме тому ми пропонуємо продукти з багатьма активними компонентами, щоб кожен мав можливість знайти саме те, чого потребує в догляді.
Що робить бренд для захисту навколишнього середовища?
SkinTra:
- перш за все, бренд підтримує фонд «Ліс Назавжди». Кожен вироблений продукт — це посадка 0,5 м² лісу, який ніколи не буде вирубаний і служитиме майбутнім поколінням,
- на нашу підтримку може також розраховувати Plastic Bank, який збирає пластик з пляжів ще до того, як він потрапляє до водойм. Кожен вироблений продукт SkinTra — це переробка 1 пластикової пляшки.
А ще косметика обох наших брендів має упаковку зі скла або переробленого пластику!
Ні, жоден з наших продуктів не тестувався на тваринах.
Напевно, усі знають сироватку Light Your Skin з вітаміном С 20%! Не менш популярним є Liquid Happiness - це сироватка для обличчя та під очі з ретиналем 0,3%. Наш третій бестселер — цілорічний кислотний пілінг Destructor, доступний у двох об’ємах.
У чому полягають основні переваги та унікальні особливості продукції бренду.
Безсумнівно, найбільшою перевагою нашої продукції є прості та зрозумілі формули, які роблять її універсальною та дійсно ефективною! Більшість наших засобів не містять ароматизаторів, і це сподобається всім, хто чутливий до них. Ми не тестуємо нашу продукцію на тваринах, яких ми дуже любимо, і підтримуємо екоініціативи. А ще наша косметика має доступну ціну, тому її покупка не вдарить по вашому гаманцю. :) Нехай ці слова будуть підкріплені сотнями позитивних відгуків та результатами, яких досягли наші клієнти.